12 jan

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 12-01-2016, 10:02
begintijd: 09:54, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 nov

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 19-11-2015, 14:12
begintijd: 13:54 uur:, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

08 okt

[open] Onderhoud Hilversum-Oost

gemeld door Jasper op 8-10-2015, 13:19
begindatum: 09-10-2015
begintijd: 02:00 09-10-2015, duur: 5 uur van 02:00 t/m 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

02 okt

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 2-10-2015, 13:02
begintijd: 12:50, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

24 okt

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 24-10-2014, 20:20
begintijd: 20:06, duur: Onbkend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

25 sep

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Hamza op 25-09-2014, 08:06
begindatum: 25-09-2014
begintijd: 25-09-2014 07:43 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

06 sep

[open] Storing Hilversum- Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Bruno op 6-09-2014, 14:40
begintijd: 06-09-2014, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.