Mijn Telfort Vast en Mobiel storing
Momenteel kun je hinder ondervinden met Mijn Telfort Vast en Mobiel. Telfort er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Telefonie storingen
Momenteel kun je hinder ondervinden met Mijn Telfort Vast en Mobiel. Telfort er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
gemeld door Twan op 3-10-2016, 10:47
begintijd: 10:45, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kan het voor komen dat u foutcode 500
krijgt in het VoIP-Selfcare.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Begin: 27-08-2016 – 20:51
Einde: 27-08-2016 – 23:21
Na de storing vanochtend, is er wederom een telefonie storing gaande. Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.
Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.
Begin: 27-08-2016 – 08:42
Einde: 27-08-2016 – 11:30
Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.
Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.
Begin: 03-08-2016 – 10:29
Einde: 03-08-2016 – 12:17
Er is op dit moment een brede internet storing in Delft waardoor er geen gebruik gemaakt kan worden van onze diensten.
Dit is bij ons bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Wij houden u op de hoogte van verdere ontwikkelingen. Onze excuses voor het ongemak.
Begin: 02-08-2016 – 20:01
Einde: 02-08-2016 – 21:31
Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.
Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.
Begin: 06-07-2016 – 01:00
Einde: 06-07-2016 – 10:20
Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.
Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Tim op 5-07-2016, 10:20
begintijd: 10:00, duur:
Als gevolg van een storing kunt u problemen ondervinden met bellen van
xs4all. Indien u niet kunt uitbellen is het zinvol het nogmaals te
proberen.
Het betreft hierbij: bellen van XS4ALL
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Tim op 27-06-2016, 12:25
begintijd: 12:19, duur:
Als gevolg van een storing kunt u geen gebruik maken van VOIP selfcare.
Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Bart op 16-06-2016, 17:01
begintijd: 15:30, duur: Onbekend
In verband met een systeemstoring zijn we op dit moment telefonisch
beperkt bereikbaar.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een spoedig herstel.
Onze excuses voor dit ongemak.