22 jan

Uitzending gemist incompleet voor Nederland 1

Uitzending gemist incompleet voor Nederland 1 Momenteel zijn geen programma’s van afgelopen donderdag beschikbaar. Er wordt gewerkt aan de oplossing van dit probleem. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Uitzending gemist incompleet voor Nederland 1

14 jan

Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632 opgelost.

Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632 opgelost. 14-10-2010 Sinds 15.30 ontvangen abonnees in bovenstaand postcodegebied weer radio- en/of televisiesignaal. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632 opgelost.

14 jan

Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632.

Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632. 14-10-2010 Vanwege een storing is er een uitval op alle producten van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.. – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 5612, 5658 en 5621 t/m 5632.

14 jan

Storing in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658 verholpen.

Storing in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658 verholpen. 14-01-2010 Sinds 09.00 ontvangen de abonnees in bovenstaand postcodegebied weer radio- en/of televisiesignaal. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven – – -, Storing in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658 verholpen.

14 jan

Uitval alle producten in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658.

Uitval alle producten in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658. 14-01-2010, 08.00 Vanwege een storing is er een uitval op alle producten van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 5611 t/m 5616 en 5651 t/m 5658.

24 dec

Defective blade [Update]

Time: December 18th 2009 13:35:00(CEST)
Expected Downtime:Unknown
Location: EvoSwitch
Affected ranges : 94.75.218.0/23
94.75.232.0/24
94.75.250.0/24

Reason: Hardware failure
*******************************

Dear Customer,

At the moment we experience some troubles with one of our modules in one of our routers.

We are currently replacing this module.
Customers in the mentioned ranges may experience network issues. This will be restored ASAP.

Please be patient while we are working on this problem.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 13.50]

The module has been replaced by our engineers.
All services should be restored. We will closely monitor the blade, for any issues the upcoming hour.

If you still experience downtime of your services, please email support so we can bring your service back online.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 14.50]
All services have been restored.

[UPDATE 17.30]
We are still seeing strange behaviour on this router, we are currently busy to stabalize this issue. When we are not able to stabalize this issue we need to do a reload. If we have any news we will update the NOC page.

[update 17.38]
We are unable to stabalize the issue, we are going to do an emergency reload with a new software version.

[update 18.00]
The router is online again after the reload, we will investigate if all traffic will restore correctly.

[update 18.15]
The router is up for 15 minutes, and we see the traffic restoring to previous values. Please open a ticket if you still have a problem with reaching your server.

Regards,
LeaseWeb BV

22 dec

Storing in regio Apeldoorn en Ugchelen.

Storing in regio Apeldoorn en Ugchelen. Door een storing is er uitval van alle UPC producten in de postcodes 7326-7339. UPC verwacht dat deze storing in de loop van de avond is opgelost. Er zijn UPC monteurs ter plaatse om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Storing in regio Apeldoorn en Ugchelen.

19 dec

Defective blade [Update]

Time: December 18th 2009 13:35:00(CEST)
Expected Downtime:Unknown
Location: EvoSwitch
Affected ranges : 94.75.218.0/23
94.75.232.0/24
94.75.250.0/24

Reason: Hardware failure
*******************************

Dear Customer,

At the moment we experience some troubles with one of our modules in one of our routers.

We are currently replacing this module.
Customers in the mentioned ranges may experience network issues. This will be restored ASAP.

Please be patient while we are working on this problem.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 13.50]

The module has been replaced by our engineers.
All services should be restored. We will closely monitor the blade, for any issues the upcoming hour.

If you still experience downtime of your services, please email support so we can bring your service back online.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 14.50]
All services have been restored.

[UPDATE 17.30]
We are still seeing strange behaviour on this router, we are currently busy to stabalize this issue. When we are not able to stabalize this issue we need to do a reload. If we have any news we will update the NOC page.

[update 17.38]
We are unable to stabalize the issue, we are going to do an emergency reload with a new software version.

[update 18.00]
The router is online again after the reload, we will investigate if all traffic will restore correctly.

[update 18.15]
The router is up for 15 minutes, and we see the traffic restoring to previous values. Please open a ticket if you still have a problem with reaching your server.

Regards,
LeaseWeb BV

17 dec

E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen, Mogelijke vertraging monteursafspraken

E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen Regelmatig zijn er e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw e-mail te bevestigen. Deze e-mail is onder andere afkomstig van [email protected], webmail@…, of een @CHELLO.NL-adres. Deze e-mails zijn niet afkomstig van UPC en wij adviseren u om deze e-mails te negeren. UPC zal nooit via een e-mailbericht om gebruikersgegevens zoals een gebruikersnaam of wachtwoord vragen. Wanneer u een dergelijke e-mail ontvangt, kunt u deze doorsturen naar [email protected]. Eveneens kunt u het bericht in webmail markeren als spam. Op deze manier komt er na enkele klachten automatisch een blokkade op de afzender en helpt u actief mee in de bestrijding van dit soort e-mailberichten. Mocht u toch hebben gereageerd, kijk dan of u uw wachtwoord nog kunt aanpassen. Wanneer het wachtwoord inmiddels door derden is aangepast, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze helpdesk. Onze medewerkers passen dan uw wachtwoord aan. Mogelijke vertraging monteursafspraken Door de hevige sneeuwval van vandaag (17 december) en te verwachten sneeuwval in de aankomende dagen, kan het zijn dat monteurs van UPC iets later arriveren op hun afspraken. Mocht u een afspraak met een monteur hebben gemaakt en verwachten wij vertraging, dan informeren wij u zo vroeg mogelijk over de daadwerkelijke tijd waarop onze monteurs arriveren. – – -, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen, Mogelijke vertraging monteursafspraken

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.