Storing Zaandam
Op dit moment is er een storing op ons netwerk in deze omgeving. Vodafone doet haar best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
Vodafone storing? Alle Vodafone storingen op een rij. Vodafone mobiel internet storing, Vodafone 4G storing, Vodafone internet storing. Vodafone internet problemen. Ook alle providers met verbindingen via Vodafone worden vermeld en zo ben je altijd op de hoogte van de laatste storingsmeldingen.
Geen Mobiel internet? Vodafone 3G of 4G storing? Problemen met vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Check eerst hier of er mogelijk een Vodafone storing is in de buurt. Probeer niet direct apparatuur of bekabeling aan te passen! Als het gaat om een individuele Vodafone storing op jouw lijn, kan het enkel het probleem verergeren.
Als duidelijk is dat het hoogstwaarschijnlijk enkel op aan jouw lijn ligt, check dan altijd of er geen simkaart waarschuwingen of andere problemen op je smartphone worden aangegeven. Het opnieuw opstarten van jouw mobiele telefoon kan opzich geen kwaad en is het eerste wat je kan proberen. Mocht dat alles niet werken? Check dan altijd met Vodafone helpdesk of er meer aan de hand is.
Op dit moment is er een storing op ons netwerk in deze omgeving. Vodafone doet haar best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
Op dit moment is er een storing wanneer je een sms met meer dan 134 tekens probeert te versturen. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
Op dit moment kunnen Vodafone klanten een verminderde dekking ervaren in het gebied van Sprang-Capelle. In dit gebied is een mast afgebroken en hierdoor hebben wij een tweede mast die hieraan gekoppeld was offline moeten halen.
De afgebroken mast zal nu eerst herbouwd worden en zodra dit is afgerond zal de tweede mast ook weer online komen. De verwachting is dat de problemen in juli verholpen zullen zijn.
onderhoud mp.bit.nl
Vodafone zal op ons verzoek de APN met BIT upgraden zodat de APN ook geschikt wordt voor 4G. Deze wijziging zal op donderdag 15 mei tussen 08.00 en 12.00 uur uitgevoerd worden.
Tijdens het onderhoud zult u maximaal 30 minuten geen gebruik kunnen maken van de APN van BIT. In deze periode kunt u wel gebruik maken van de APN van Vodafone. U kunt hiervoor de onderstaande gegevens gebruiken:
APN: office.vodafone.nl
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Let op, als u de Vodafone APN instelt krijgt uw aangesloten apparatuur een ander IP-adres en wordt er geen gebruik gemaakt van de BIT-firewall. Na het onderhoud kunt u de APN weer terugzetten naar mp.bit.nl met de eerder door BIT verstrekte gebruikersnaam en wachtwoord.
Mocht u na het onderhoudsvenster toch problemen ondervinden met de BIT APN, herstart dan eerst uw apparatuur en neem indien gewenst contact op met Customer Care op 0318 648 688 of via email op [email protected].
Vandaag zijn er werkzaamheden op het netwerk van Vodafone in de omgeving van Lisse, Sassenheim, Hillegom, Noordwijk en Noordwijkerhout. We doen ons best de werkzaamheden zo snel mogelijk af te ronden, maar hiervoor is helaas geen verwachte eindtijd beschikbaar.
De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond en de antenne functioneert weer normaal.
Op dit moment is er een storing op het netwerk van Vodafone in de omgeving van Geldermalsen, Oss, Berghem en Ravenstein. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.
Je kunt het volgende merken:
my.vodafone.nl / m.vodafone.nl:
Als je My Vodafone opent op je computer of via de browser van je mobiele telefoon zie je bij Tegoed en Verbruik wel hoe groot de bundel bij je abonnement is. Je ziet echter niet hoeveel MB er verbruikt is of hoeveel je nog over hebt. Deze staan beiden op 0 MB.
My Vodafone app:
Je ziet wel de cirkels met je bel- en sms-tegoed maar je ziet geen MB-tegoed.
We onderzoeken momenteel wat hier de oorzaak van is en verhelpen dit zo snel mogelijk! Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.
Vodafone heeft vanochtend problemen ondervonden op haar netwerk in Midden en Zuid Limburg. Het ging hierbij niet om een volledige storing, Vaak lukte het na meerdere keren proberen wel om te bellen. De getroffen antenne functioneert inmiddels weer normaal en de storing is opgelost.
begintijd rond 10:00
Momenteel ondervindt Vodafone een landelijke storing. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met mobiel (3G) internet en bellen op uw mobiele telefoon.
Update 11:40: Veel gebruikers melden dat het inmiddels weer werkt.
Sommige gebruikers moeten hun telefoon opnieuw opstarten om het probleem te verhelpen.
Nog niet bij alle klanten is het probleem verholpen.
Update 11:50
Bekende problemen:
Omgeving Apeldoorn
Omgeving Enschede
Omgeveing Amsterdam 4G
Opgelost:
Omgeving Hengelo
Omgeving Alkmaar
Omgeving Maastricht
Omgeving IJmuiden
Update 11:57
Verbindingen landelijk zijn nog niet 100% stabiel momenteel , kortstondige uitval komt nog steeds met enige regelmaat voor.
Update 12:00
Netwerkbeheerders van Vodafone hebben aangegeven, dat het probleem inmiddels is opgelost.
Op dit moment is er een storing op het netwerk van Vodafone in de omgeving van Schiphol. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.