19 jun

Storing Zaandam

Op dit moment is er een storing op ons netwerk in deze omgeving. Vodafone doet haar best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.

14 mei

Storing Sprang-Capelle door afgebroken mast

Op dit moment kunnen Vodafone klanten een verminderde dekking ervaren in het gebied van Sprang-Capelle. In dit gebied is een mast afgebroken en hierdoor hebben wij een tweede mast die hieraan gekoppeld was offline moeten halen.

De afgebroken mast zal nu eerst herbouwd worden en zodra dit is afgerond zal de tweede mast ook weer online komen. De verwachting is dat de problemen in juli verholpen zullen zijn.

09 mei

onderhoud aan mp.bit.nl met onderbreking mobiele verbindingen

onderhoud mp.bit.nl
Vodafone zal op ons verzoek de APN met BIT upgraden zodat de APN ook geschikt wordt voor 4G. Deze wijziging zal op donderdag 15 mei tussen 08.00 en 12.00 uur uitgevoerd worden.

Tijdens het onderhoud zult u maximaal 30 minuten geen gebruik kunnen maken van de APN van BIT. In deze periode kunt u wel gebruik maken van de APN van Vodafone. U kunt hiervoor de onderstaande gegevens gebruiken:
APN: office.vodafone.nl
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

Let op, als u de Vodafone APN instelt krijgt uw aangesloten apparatuur een ander IP-adres en wordt er geen gebruik gemaakt van de BIT-firewall. Na het onderhoud kunt u de APN weer terugzetten naar mp.bit.nl met de eerder door BIT verstrekte gebruikersnaam en wachtwoord.

Mocht u na het onderhoudsvenster toch problemen ondervinden met de BIT APN, herstart dan eerst uw apparatuur en neem indien gewenst contact op met Customer Care op 0318 648 688 of via email op [email protected].

11 apr

Data tegoed niet correct weergegeven in My Vodafone

Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.

Je kunt het volgende merken:

my.vodafone.nl / m.vodafone.nl:
Als je My Vodafone opent op je computer of via de browser van je mobiele telefoon zie je bij Tegoed en Verbruik wel hoe groot de bundel bij je abonnement is. Je ziet echter niet hoeveel MB er verbruikt is of hoeveel je nog over hebt. Deze staan beiden op 0 MB.

My Vodafone app:
Je ziet wel de cirkels met je bel- en sms-tegoed maar je ziet geen MB-tegoed.

We onderzoeken momenteel wat hier de oorzaak van is en verhelpen dit zo snel mogelijk! Momenteel kun je problemen ervaren bij het opvragen van MB tegoed in My Vodafone.

08 apr

Landelijke storing (opgelost)

begintijd rond 10:00

Momenteel ondervindt Vodafone een landelijke storing. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met mobiel (3G) internet en bellen op uw mobiele telefoon.

Update 11:40: Veel gebruikers melden dat het inmiddels weer werkt.

Sommige gebruikers moeten hun telefoon opnieuw opstarten om het probleem te verhelpen.
Nog niet bij alle klanten is het probleem verholpen.

Update 11:50

Bekende problemen:
Omgeving Apeldoorn
Omgeving Enschede
Omgeveing Amsterdam 4G

Opgelost:
Omgeving Hengelo
Omgeving Alkmaar
Omgeving Maastricht
Omgeving IJmuiden

Update 11:57

Verbindingen landelijk zijn nog niet 100% stabiel momenteel , kortstondige uitval komt nog steeds met enige regelmaat voor.

Update 12:00

Netwerkbeheerders van Vodafone hebben aangegeven, dat het probleem inmiddels is opgelost.

01 apr

Storing Schiphol

Op dit moment is er een storing op het netwerk van Vodafone in de omgeving van Schiphol. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.