10 dec

Vodafone 4G storing

Een deel van onze klanten kan op dit moment geen verbinding maken met ons 4G netwerk. Deze problemen zijn bekend en er wordt aan gewerkt. De verwachting is dat dit later vandaag wordt opgelost.

Het 2G en het 3G netwerk zijn niet getroffen door deze storing dus deze netwerken zijn gewoon beschikbaar.

13 nov

Vertraagde verwerking verzoeken bij Vodafone grootzakelijke contracten

Recent is er een storing in onze online omgeving voor grootzakelijke klanten geweest. Deze storing is verholpen maar heeft invloed op de verwerkingstijd van door u ingediende verzoeken.

Alle verzoeken, zoals bestellingen, wijzigingen aan abonnementen en account-aanvragen, zijn door ons ontvangen. De verwerking zal echter iets langer duren dan u van ons gewend bent.

10 nov

Storing My Vodafone & My Vodafone app

Op dit moment werken mogelijk sommige functies binnen My Vodafone niet, lukt inloggen in My Vodafone of de My Vodafone app geheel niet en kun je problemen ervaren bij opwaarderen van je Prepaid tegoed of het activeren van BloX. Dit is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk verholpen.