04 dec

[open] Storing – Bellen van XS4ALL

gemeld door Jasper op 4-12-2015, 10:30
begintijd: 15:50, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het op dit moment niet mogelijk om
gebruik te maken van uw voicemail.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL
Tevens kunt u de pincode tijdelijk niet aanpassen of wijzigen of inloggen via het XS4ALL voip selfcare.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

21 okt

[open] Storing – Bellen van XS4ALL

gemeld door Bruno op 21-10-2015, 18:49
begintijd: 18:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in meerdere regio’s momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met uw XS4ALL telefonie
verbinding.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo
snel mogelijk te verhelpen. Dat lijkt inmiddels gelukt te zijn maar het
kan nog even duren voordat alle nummers weer actief geregistreerd staan.
?
Onze excuses voor het ongemak.

20 okt

[open] Storing – Bellen van XS4ALL

gemeld door Bora Okyay op 20-10-2015, 07:38
begintijd: 07:00, duur: 2 uur

Als gevolg van een storing is het momenteel voor een deel van onze
klanten niet mogelijk om te bellen.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

01 sep

T-Mobile mobiel internet storing (opgelost)

begintijd rond 17:00
eindtijd rond 19:30

Op dit moment ondervindt T-Mobile een storing op haar netwerk. Hierdoor kunnen T-Mobile gebruikers problemen ondervinden met mobiel internet. Ook kan de verbinding om de paar minuten wegvallen.

Update 17:52
T-Mobile heeft nog niks van zich laten horen met enige informatie of update.

Update 18:02
Bellen en gebeld worden lijkt bij de meeste wel te functioneren. Vooral mobiel internet gaat niet door de storing. Meldingen van ‘Geen Service’ komen vaak voor.

Update 18:19
T-Mobile heeft de storing aangemeld, werkt momenteel aan de oplossing.

Update 18:22
Eerste meldingen van herstel komen binnen.

Update 18:39
Een deel van de T-Mobile gebruikers heeft weer internet. Mocht je nog geen verbinding hebben, schakel de vliegtuigmodus een paar seconde in en gelijk weer uit. De telefoon gaat vervolgens weer opzoek naar netwerk en probeert weer actief contact te maken met het 3G of 4G netwerk van T-Mobile.

28 aug

Landelijke KPN telefonie storing (opgelost)

Momenteel ondervindt KPN een landelijke storing met haar telefonie. Hierdoor zijn KPN gebruikers momenteel beperkt tot niet gebruik kunnen maken van de telefoonlijn. De storing lijkt zich te concentreren op zakelijk bellen van KPN, waardoor veel bedrijven niet bereikbaar zijn. KPN werkt momenteel aan de oplossing.

22 apr

Storing bellen in combinatie met Arcadyan modem

Momenteel kunt u problemen ervaren met Vast bellen in combinatie met het Arcadyan modemOp willekeurige momenten kan het VOIP lampje op uw modem uitgaan. Het is dan niet meer mogelijk te bellen of gebeld te worden.

Het herstarten van het modem kan dit probleem tijdelijk verhelpen.

Telfort is bezig met het onderzoeken van dit probleem en proberen zo snel mogelijk een oplossing te verzorgen voor dit probleem.