01 apr

SPOEDONDERHOUD glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Naar aanleiding van de storing aan de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2 van 31 maart (http://bit.nl/home/support/storingen-onderhoud/storingen/?id=1396266676) zal onze leverancier spoedonderhoud uitvoeren voor definitieve herstelwerkzaamheden. Dit spoedonderhoud wordt uitgevoerd op woensdag 2 april tussen 0.00 en 6.00 uur.

Tijdens dit onderhoud zal de verbinding tussen BIT-1 en Telecity 2 een of meerdere keren voor onbekende tijd onderbroken worden. Verkeer wat normaal via deze verbinding gerouteerd wordt zal automatisch omgeleid worden via andere verbindingen. Dit kan een korte onderbreking van bestaande verbindingen opleveren tijdens het omschakelen. Klanten die een unprotected wavelength tussen BIT-1 en Telecity 2 afnemen zullen gedurende de gehele duur van de werkzaamheden een onderbreking van hun verbinding ondervinden.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

31 mrt

Storing glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Sinds 13.44u is er een storing op de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2. Verkeer wat normaal via deze verbinding loopt wordt automatisch omgeleid, maar klanten met een unprotected wavelength tussen deze lokaties zullen wel hinder van deze storing ondervinden.

Wij zijn op dit moment in contact met onze leverancier om erachter te komen wat de aard van deze storing is.

31 mrt

[opgelost] Storing glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Sinds 13.44u is er een storing op de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2. Verkeer wat normaal via deze verbinding loopt wordt automatisch omgeleid, maar klanten met een unprotected wavelength tussen deze lokaties zullen wel hinder van deze storing ondervinden.

Wij zijn op dit moment in contact met onze leverancier om erachter te komen wat de aard van deze storing is.

24 mrt

Storing Glasvezel (opgelost)

Status: Opgelost | Starttijd: 02:15 | Eindtijd: 04:30

Omschrijving werkzaamheden/storing

Momenteel is de aggregatie router in de citypop in Veenendaal uitgevallen.

Er is een monteur onderweg om het probleem te verhelpen.

Update 04:30

Een herstart van de aggregatie router was noodzakelijk. Hierna is de router opnieuw geconfigureerd. Het probleem is hiermee verholpen. Alle diensten zijn weer online.

Verwachte impact

Hierdoor zijn alle glasvezeldiensten van alle klanten op het glasvezelnetwerk (WGDO) in Veenendaal uitgevallen.

19 mrt

Storing CATV (glasvezel)

Locatie: Dronten, Swifterbant, Biddinghuizen, Ketelhaven en Almere

Status: Opgelost | Starttijd: 15:00 | Eindtijd: 20:20

Omschrijving werkzaamheden/storing

Momenteel ondervinden wij een storing op het televisieplatform in Dronten en omgeving.

Update 1 (19:50):

De verstoring vind plaats op de doorgifte van het DVB-C signaal, hier wordt onderzoek naar gedaan.

Verwachte impact

Klanten die via een glasvezelverbinding analoog TV kijken, hebben momenteel geen signaal.

17 mrt

Onderhoud glasvezelverbinding SARA – Telecity 2

Onderhoud glasvezelverbinding SARA – Telecity 2
Op 20 maart a.s. zal Eurofiber werkzaamheden uitvoeren aan de glasvezelverbinding tussen Telecity 2 en SARA in Amsterdam. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 0.00 en 8.00 uur. Er wordt geen onderbreking van de verbinding verwacht, maar er is wel een verhoogde kans op hierop. In het geval van een onderbreking zal verkeer automatisch via andere verbindingen omgeleid worden.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

14 mrt

Onderhoud glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Op donderdag 20 maart a.s. zullen wij werkzaamheden uitvoeren aan de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2 in Amsterdam. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 0.00 en 6.00 uur.

Wij verwachten tijdens dit onderhoud geen onderhoud van de verbinding, maar er is wel een verhoogde kans op een verstoring. Netwerkverkeer zal in het geval van een dergelijk onderbrekinge automatisch omgeleid worden via andere verbindingen. Klanten die een unprotected VLAN of een wavelength op dit pad afnemen zullen dan wel hinder ondervinden.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

12 feb

Storing glasvezel Almere

Starttijd: 10:30
Eindtijd: Onbekend
Status: Actueel

Omschrijving werkzaamheden/storing

Momenteel is door een verstoring in pop alr-pms een switch uitgevallen. Hierdoor kunnen klanten in postcodegebied 1339 geen gebruik maken van de IP diensten op het glasvezelnetwerk.

Update:

Monteur is aangestuurd om de storing te verhelpen.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.