03 apr

Storing alle producten in Haarlem, postcode 2033

Storing alle producten in Haarlem, postcode 2033 Door een kabelbreuk is er utival van alle producten op postcode 2033. UPC verwacht dat deze storing in de loop van de avond is opgelost. Er zijn UPC monteurs ter plaatse om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Storing alle producten in Haarlem, postcode 2033

03 apr

Werkzaamheden digitale netwerk, Werkzaamheden Westzaan en Zaandam, Werkzaamheden diverse gemeenten

Werkzaamheden digitale netwerk In de nacht van 5 op 6 april worden er tussen 01.00 uur en 07.00 uur aanpassingen gedaan aan het digitale netwerk. De gevolgen die u hiervan kunt ondervinden zijn: U bent digitaal televisie aan het kijken op het moment van de aanpassing: het beeld staat stil. Zolang de werkzaamheden plaatsvinden, staat het beeld stil; De lopende opnamen op de digitale video recorder stoppen. De opnamen lopen tot het moment dat de werkzaamheden beginnen; De Favorieten-instelling vervalt. Deze dient u, indien u wenst, opnieuw in te stellen; Indien u zenders heeft geblokkeerd, vervalt de blokkade. Ook deze dient u, indien u wenst, opnieuw in te stellen. Wij bieden u onze excuses aan voor het eventuele ongemak. – – – Werkzaamheden Westzaan en Zaandam UPC voert in de nachten van 5 t/m 10 april tussen 01:00 uur en 07:00 uur ’s nachts werkzaamheden uit in haar netwerk. Gedurende de werkzaamheden kunnen klanten in Westzaan en Zaandam tijdelijk geen gebruik maken van hun digitale televisie, internet en/of vaste telefonie van UPC. – – – Werkzaamheden diverse gemeenten UPC voert in de nachten van 7 t/m 10 april tussen 01:00 uur en 07:00 uur ’s nachts werkzaamheden uit in haar netwerk. Gedurende de werkzaamheden kunnen klanten in diverse gemeenten tijdelijk geen gebruik maken van hun digitale televisie, internet en/of vaste telefonie van UPC. De werkzaamheden vinden plaats in: Amsterdam, Arnhem, Baak, Bronkhorst, Dordrecht, Drempt, Ermelo, Gendringen, Groenlo, Hattem, Helmond, Hoog Keppel, Hummelo, Laag Keppel, Lichtenvoorde, Lievelde, Rhenen, Rotterdam, Steenderen, Toldijk, Ulft, Velp, Wezep, Winterswijk en Zieuwent. – – -, Werkzaamheden digitale netwerk, Werkzaamheden Westzaan en Zaandam, Werkzaamheden diverse gemeenten

03 apr

Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen

Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv In de afgelopen jaren zijn er op meerdere plaatsen NOZEMA-zendmasten in gebruik genomen. De straling van deze zendmasten kan storing geven op uw televisie. Mogelijk kunt u hierdoor sneeuw, strepen of blokjes ervaren op een aantal zenders. De storing kan ontstaan omdat de straling van de nieuwe zendmast binnendringt in de binnenhuisbekabeling (bij niet goed geïsoleerde kabels, stekkers, splitters of wandcontactdozen). Hoewel gelukkig niet iedereen last zal hebben van de stoorzenders, kan UPC helaas niet voorkomen dat de storing mogelijk optreedt. Uiteraard helpen wij u wel zo goed mogelijk bij het oplossen van het probleem. In sommige regios hebben UPC klanten die nabij een nieuwe stoorzender wonen van ons een brief ontvangen met daarop een speciaal telefoonnummer. Door uw gegevens achter te laten op dit speciale telefoonnummer ontvangt u van ons gratis een goede kabelset van 1 en 5 meter. In veel gevallen zal het gebruik van goede coax-kabels het probleem oplossen. Aanvullende informatie en advies kunt u vinden op: upc.nl/bekabeling – – – E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen Momenteel is er een e-mail in omloop waarin u gevraagd wordt uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw e-mail te bevestigen. Deze e-mail is niet afkomstig van UPC en wij vragen u deze e-mail te negeren. UPC Nederland – – -, Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen

27 mrt

uitval/slechte verbinding Telefonie in Friesland

uitval/slechte verbinding Telefonie in Friesland Vanwege een storing is er een uitval/slechte verbinding op Telefonie van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, uitval/slechte verbinding Telefonie in Friesland

21 mrt

Grafix Capelle a/d IJssel: transformator 21-03-2009 (update)

De volgende e-mail ontvingen wij vandaag van Grafix Internet B.V.:

Geachte relatie,

Aankomende zaterdag, 21 maart 2009, zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan ons transformatorhuis in Capelle a/d IJssel. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij omstreeks 09.00u omschakelen naar ons generator vermogen. Naar verwachting zullen de werkzaamheden omstreeks 10:30u afgerond worden waarna er zal worden teruggeschakeld naar de reguliere netspanning. Deze werkzaamheden zullen de continuiteit niet beinvloeden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

—–

Dear sir, madam,

Upcoming Saturday, the 21st of March 2009, we will be performing maintenance on our power transformer within our location in Capelle a/d IJssel. We will there for switch from our mians power supply to our diesel generator power grid. This will take place at approx. 09:00 AM GMT+1. We expect to finish maintenance at approx. 10:30 AM GMT+1 after which the mains power supply will be restored. This maintenance should not effect the servers.

Thank you.

Update:

Geachte relatie,

De ondervermelde werkzaamheden worden wegens omstandigheden uitgesteld naar zaterdag 28 maart 2009, 09.00u. Wegens een onduidelijke instelling in de software van onze nieuwe omschakelkast is besloten om geen onnodig risico te lopen en de werkzaamheden uit te stellen.

Aankomende week zal onze leverancier de instellingen nalopen en testen waarna de omschakeling volgende week zaterdag alsnog kan worden uitgevoerd. Vertrouwende op uw begrip in deze,

—-

Dear sir, madam,

This maintenance has been postphoned until next week. We will perform the work next Saturday, the 28th of March at 09.00h GMT+1.We decided not to take any unnecessary risks because of inconsistency in the computer of our new controlpanel. There for the maintenance has been rescheduled.

Thank you.

19 mrt

Grafix Capelle a/d IJssel: transformator 21-03-2009

De volgende e-mail ontvingen wij vandaag van Grafix Internet B.V.:

Geachte relatie,

Aankomende zaterdag, 21 maart 2009, zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan ons transformatorhuis in Capelle a/d IJssel. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij omstreeks 09.00u omschakelen naar ons generator vermogen. Naar verwachting zullen de werkzaamheden omstreeks 10:30u afgerond worden waarna er zal worden teruggeschakeld naar de reguliere netspanning. Deze werkzaamheden zullen de continuiteit niet beinvloeden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

—–

Dear sir, madam,

Upcoming Saturday, the 21st of March 2009, we will be performing maintenance on our power transformer within our location in Capelle a/d IJssel. We will there for switch from our mians power supply to our diesel generator power grid. This will take place at approx. 09:00 AM GMT+1. We expect to finish maintenance at approx. 10:30 AM GMT+1 after which the mains power supply will be restored. This maintenance should not effect the servers.

Thank you.

11 mrt

Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten) is verholpen

Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten) is verholpen De stroomstoring op alle producten van UPC in het bovengenoemde gebied is opgelost. Indien u toch nog problemen ondervind neemt u dan contact op met 0900-1580. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten) is verholpen

11 mrt

Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten)

Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten) Vanwege een stroomstoring is er sinds half drie vanmiddag een storing op alle producten van UPC in het bovengenoemde gebied. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 3851 – 3853 (Ermelo) en 3881 – 3882 (Putten)

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.