12 mrt

Onderhoud webservers BIT-diensten

Onderhoud webservers BIT-diensten
Op dinsdag 18 maart, van 0.00 tot 1.00 uur zullen wij de webservers
achter diverse BIT-diensten gaan vervangen. Het betreft hier de
publieke diensten:

  • https://www.bit.nl/

De merkbare impact zou zijn dat u mogelijk opnieuw dient in te loggen
indien u rond dit tijdstip gebruik maakt van
Wij verwachten niet dat de diensten onbereikbaar worden gedurende het
onderhoud.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van dit onderhoud,
dan kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Care via 0318 648
688 of via [email protected].

11 mrt

Onderhoud VDSL en SHDSL verbindingen

In de ochtend van 18 maart zal BBned/Tele2 werkzaamheden uitvoeren aan het VDSL en SHDSL netwerk. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 00.00 en 06.00 uur. Gedurende deze periode zullen VDSL en SHDSL verbindingen mogelijk meerdere malen gedurende maximaal 360 minuten geen internettoegang hebben.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

11 mrt

Onderhoud VDSL en SHDSL verbindingen

In de ochtend van 18 maart zal BBned/Tele2 werkzaamheden uitvoeren aan het VDSL en SHDSL netwerk. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 00.00 en 06.00 uur. Gedurende deze periode zullen VDSL en SHDSL verbindingen mogelijk meerdere malen gedurende maximaal 360 minuten geen internettoegang hebben.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

10 mrt

Onderhoud glasvezelverbinding SARA – Telecity 2

Op dinsdag 18 maart a.s. zal Eurofiber werkzaamheden uitvoeren aan de glasvezelverbinding tussen Telecity 2 en SARA in Amsterdam. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 0.00 en 8.00 uur. In het geval van een onderbreking zal verkeer automatisch via andere verbindingen omgeleid worden.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

10 mrt

Periodiek onderhoud brandmeldinstallatie BIT-2A/B/C

Van donderdag 20 maart t/m zaterdag 22 maart a.s. zal de leverancier van onze brandmeldinstallatie in BIT-2A/B/C tussen 8.00 en 17.00 uur onderhoud uitvoeren. Tijdens dit onderhoud zal de automatische aansturing van de blusinstallatie een aantal keren kortstondig uitgeschakeld zijn om de branddetectoren te kunnen testen. In het onwaarschijnlijke geval dat er op dat moment brand gedetecteerd wordt zal de blusinstallatie handmatig geactiveerd worden door het aanwezige personeel.

Het gehele onderhoud zal begeleid worden door engineers van BIT.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via [email protected].

07 mrt

DDoS aanval op het BIT-netwerk (opgelost)

**Zie alle BIT storingen**

DDOS aanval op BIT-netwerk
Op dit moment vindt er een Distributed Denial of Service Attack (DDOS) plaats op een server in het netwerk van BIT. Er wordt hierbij gepoogd om met zeer grote hoeveelheden dataverkeer een server onbereikbaar te maken. Deze aanval is van een dermate grote omvang dat enkele netwerkverbindingen in het BIT-netwerk overbelast worden. Als gevolg hiervan kan het mogelijk zijn dat u gedurende deze aanval packetloss of een verminderde snelheid ervaart.

Onze engineers zijn op dit moment bezig de aanval af te slaan.

07 mrt

[opgelost] Distributed Denial of Service attack op het BIT-netwerk

[opgelost] DDOS op BIT-netwerk
Op dit moment vindt er een Distributed Denial of Service Attack (DDOS) plaats op een server in het netwerk van BIT. Er wordt hierbij gepoogd om met zeer grote hoeveelheden dataverkeer een server onbereikbaar te maken. Deze aanval is van een dermate grote omvang dat enkele netwerkverbindingen in het BIT-netwerk overbelast worden. Als gevolg hiervan kan het mogelijk zijn dat u gedurende deze aanval packetloss of een verminderde snelheid ervaart.

Onze engineers zijn op dit moment bezig de aanval af te slaan.

07 mrt

Onderhoud glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Op donderdag 13 maart a.s. zullen wij werkzaamheden uitvoeren aan de glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2 in Amsterdam. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 0.00 en 6.00 uur.

Tijdens dit onderhoud zal deze verbinding één of meermaals onderbroken worden. Netwerkverkeer zal tijdens deze onderbrekingen automatisch omgeleid worden via andere verbindingen. Klanten die een unprotected VLAN of een wavelength op dit pad afnemen zullen wel hinder ondervinden van dit onderhoud.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

04 mrt

Onderhoud glasvezelverbinding BIT-1 – Telecity 2

Op 7 maart a.s. zal onze leverancier tussen 4.00 en 6.00 uur onderhoud uitvoeren aan onze glasvezelverbinding tussen BIT-1 en Telecity 2. Hoewel er geen onderbreking aan de glasvezelverbinding verwacht wordt is er wel een verhoogde kans hierop. In het geval van een onderbreking zullen klanten die een wavelength op dit pad afnemen hinder ondervinden. Verkeer in het BIT-netwerk zal omgeleid worden via andere verbindingen.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

03 mrt

Onderhoud VoIP diensten [2/2]

Onderhoud VoIP diensten [2/2]
Onze VoIP leverancier laat ons weten op 6 maart tussen 22.00u en 02.00u onderhoud uit te willen voeren aan hun systemen.

Deze systemen verzorgen de BIT VoIP dienst voor BIT en haar klanten.

In uitzonderlijke, niet voorziene gevallen kunnen gedurende enkele minuten geen nieuwe gesprekken worden opgezet. Lopende gesprekken ondervinden geen hinder.

In het geval uw telefoon rinkelt, nét terwijl onze VoIP leverancier hun werkzaamheden verricht kán het zijn dat het gesprek niet beantwoord kan worden. Er dient dan een nieuwe poging te worden gedaan.

Mocht u na het onderhoudsvenster nog problemen ondervinden met uw telefoniedienst, herstart dan eerst uw apparatuur en neem indien gewenst contact op met Customer Care op 0318 648 688 of via email op [email protected].

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.