Tele2 TV onderhoud
Op 14 en 16 juli 2015 tussen 01:00u- 06:00u wordt er een update uitgevoerd voor je TV dienst. Het kan dat je hierdoor een korte onderbreking ervaart tijdens het tv kijken.
Tele2 storing? Actuele Tele2 storingen en onderhoud
Op 14 en 16 juli 2015 tussen 01:00u- 06:00u wordt er een update uitgevoerd voor je TV dienst. Het kan dat je hierdoor een korte onderbreking ervaart tijdens het tv kijken.
Op dit moment is het mogelijk dat je problemen ervaart met het inloggen in de Mijn Tele2 app. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Je kan nog wel inloggen in je Mijn Tele2 online.
Heb je problemen met de weergave van je verbruik via MijnTele2 of de app? Er zijn storingen gemeld en het kan zijn dat je daar ook last van hebt. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om het weer te laten werken.
Daarnaast kan het voorkomen dat je je factuur wel betaald hebt, maar dat dit nog niet terug te zien is in de betaalstatus van je factuur. We werken er aan om dit te verhelpen.
Status: | Storing (gesloten) | Storing begin: | 10:35 uur |
Storing eind: | 27 februari 14:40 uur | ||
![]() |
|||
Datum: | 26 februari 2015 | ||
Omschrijving: | Tele2 meldt dat zij sinds 10:35 te maken hebben met een Major Network outage in het oosten van het land. Hierdoor kan het zijn dat uw Tele2-verbinding momenteel niet werkt. |
||
Impact op: | Klanten met een Tele2-verbinding via Previder | ||
Actie: | Tele2 is bezig de oorzaak van de storing te achterhalen en de problemen op te lossen. | ||
Update: | [26 februari – 12:36 uur]
Tele2 meldt dat er een kabelbreuk is gevonden tussen Zwolle en Deventer. Een engineer is onderweg. Oplostijd nog onbekend.
[26 februari – 13:28 uur] Tele2 meldt dat men een deel van de getroffen verbindingen heeft kunnen omleiden. Bij een aantal verbindingen lukt dat helaas niet.
Er is een lasploeg onderweg om de breuk te herstellen. [6 maart – 09:35 uur] Tele2 heeft aangegeven dat de storing op 27 februari is opgelost. De glasvezel is hersteld.
|
Status: | Werkzaamheden (gepland) |
Datum: | 10 februari 2015 |
Frame: | 02.00 uur – 06.30 uur |
Duur: | 4.5 uur |
Omschrijving: | Op dinsdag 10 februari zal Tele2 werkzaamheden aan haar netwerk verrichten. Hierdoor zullen de verbindingen tussen 02:00 uur en 06:30 uur voor de duur van ongeveer 10 minuten kunnen worden onderbroken. |
Impact op: | Klanten die gebruik maken van een tele2 verbinding via Previder |
Status: | Werkzaamheden (gepland) |
Datum: | 4 februari 2015 |
Frame: | 04:00 uur – 06:30 uur |
Duur: | 2,5 uur |
Omschrijving: | Op woensdag 4 februari zal Tele2 werkzaamheden aan haar netwerk verrichten. Hierdoor zullen de verbindingen tussen 04:00 uur en 06:30 uur voor de duur van ongeveer 5 minuten kunnen worden onderbroken. |
Impact op: | Klanten die gebruik maken van een tele2 verbinding via Previder |
Status: | Werkzaamheden (gepland) | ||
Datum: | 5 februari 2015 | ||
Frame: | 02.00 uur – 06.30 uur | ||
Duur: | 4.5 uur | ||
Omschrijving: | Op donderdag 5 februari zal Tele2 werkzaamheden aan haar netwerk verrichten. Hierdoor zullen de verbindingen tussen 02:00 uur en 06:30 uur voor de duur van ongeveer 10 minuten kunnen worden onderbroken. | ||
Impact op: | Klanten die gebruik maken van een tele2 verbinding via Previder | ||
Op dit moment kan je problemen ervaren met het versturen en ontvangen van e-mail via een mailprogramma. Dit geldt alleen voor klanten die net zijn overgestapt naar een tot 40Mb/s abonnement. Wij raden jullie aan om in te loggen op jullie webmail. Via deze weg is het wel mogelijk om gewoon e-mails te versturen en te ontvangen. Wij zijn hard bezig met het werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
Op dit moment ondervindt Tele2 en Zonnet (onderdeel van Tele2) storing met haar webmail. Gebruikers kunnen hierdoor geen gebruik maken van webmail. Ook de website van Tele2 is op dit moment niet bereikbaar door server problemen.
De oplostijd is vooralsnog onbekend.
Update 11:00 uur
De storing lijkt inmiddels te zijn opgelost.
Wanneer je de opwaardeerlijn (12444) belt om je beltegoed op te waarderen, is het mogelijk dat dit niet lukt. Je krijgt op dit moment de melding: ‘Er is helaas een fout ontstaan, probeert u het later nog eens’.
Momenteel ondervindt Tele2 storing met haar webmail. Gebruikers kunnen storing ondervinden met inloggen op Tele2 webmail. E-mailadressen van zowel Tele2 als Zonnet zijn door deze storing getroffen. Tele2 is op de hoogte van de storing en werkt aan een oplossing.