05 mei

[open] Storing Capelle aan den IJssel – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 5-05-2015, 10:34
begintijd: 10:00, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Capelle aan den IJssel
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

01 okt

[open] Storing Rotterdam-Middelwatering/Capelle aan de IJssel – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Rudie op 1-10-2014, 11:57
begintijd: , duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam-Middelwatering/Capelle aan
de IJssel momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

01 aug

Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN storing Capelle aan den IJssel

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een Internet van XS4ALL,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in Capelle aan den IJssel
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

15 jul

Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN Storing Capelle aan den Ijssel

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een Internet van XS4ALL,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in Capelle aan den Ijssel
momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL
verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.