14 apr

[open] Storing Enschede – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 14-04-2016, 09:24
begintijd: 08:50, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en
aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 apr

[open] Storing Enschede – Internet van XS4ALL

gemeld door Tim op 5-04-2016, 11:14
begintijd: 10:33 uur, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede momenteel geen
verbindingmaken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

12 dec

[open] Storing Enschede-Centrum – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper1 op 12-12-2015, 10:17
begintijd: 08:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede-Centrum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

04 dec

[opgelost] Storing Enschede-Centrum – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 4-12-2015, 11:46
begintijd: 04-12-2015 11:36 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede-Centrum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

23 okt

[open] Storing Enschede – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 23-10-2015, 16:33
begintijd: 23-10-2015 16:21 uur:, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

20 mei

Previder glasvezel storing

Status: Storing (gesloten) Storing begin: 14:00
Storing eind: 15:00
Datum: 20 mei 2015
Omschrijving: Op dit moment zijn er problemen bij Ziggo in de regio Hengelo – Enschede. Hierdoor kan het zijn dat uw glasvezelverbinding momenteel niet werkt.
Impact op: Klanten met een Ziggo glasvezelverbinding via Previder in de regio Hengelo – Enschede.
Actie: Ziggo heeft de storing in onderzoek.
Update: [20 mei – 16:34 uur]

Ziggo laat weten in overleg te zijn met een van hun leveranciers. Oplostijd is nog onbekend.

[20 mei – 19:12 uur]

Ziggo meldt dat de storing deels opgelost is, maar nog niet alle verbindingen zijn teruggekomen. Men doet nog nader onderzoek.

[21 mei – 11:45 uur]

Ziggo is sinds gisteravond bezig geweest met diverse herstelacties om de storing te verhelpen. De exacte root cause blijkt lastig te duiden. Rond half elf vanmorgen, meldde Ziggo dat de problemen waren verholpen, echter met het verzoek om dit te testen. Uit nader onderzoek bleek dat de storing helaas nog niet (volledig) was opgelost. De storing is door Ziggo direct weer in behandeling genomen, op dit moment worden verdere vervolgacties bepaald. Zodra er aanvullende informatie bekend is, zullen wij u hierover informeren.

[21 mei – 15:18 uur]

De problemen zijn verholpen. Mocht u desondanks nog hinder ondervinden neemt u dan s.v.p contact op met onze supportdesk, telefoonnummer 088-3323344.
03 mei

[open] Onderhoud Enschede – Internet

gemeld door Chris op 3-05-2015, 08:11
begindatum: 06-05-2015
begintijd: 01:00, duur: 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Enschede een korte
onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van
ons afneemt,
kunnen ook deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u
het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te
ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

29 jan

[open] Storing Enschede – Wesselerbrink – Internet

gemeld door sietske op 29-01-2015, 11:03
begintijd: 29-01-2015 08:12 , duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Enschede – Wesselerbrink
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.