12 dec

[open] Storing – Bellen van XS4ALL – Wijzigen gegevens momenteel niet mogelijk

gemeld door Bruno op 12-12-2014, 19:37
begintijd: 19:34, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om
wijzigingen aan te brengen in het Service Centre en VoIP Selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

02 dec

Caiway onderhoud Maasland omgeving Boumare

In de nacht van 02-12-2014 op 03-12-2014 vinden er tussen 01:00 uur uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Maasland omgeving Boumare.
Tijdens deze werkzaamheden zal er een onderbreking optreden in het internet-, televisie- en telefoniesignaal via het glasvezelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

27 nov

[open] Storing – Telefooncentrale XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 27-11-2014, 17:57
begintijd: 27-11-2014 17:45, duur: onbekend

Dankzij een storing met onze telefooncentrale kunnen sommige klanten problemen
ervaren met het telefonisch bereiken van XS4ALL.

Op dit moment komen alleen anonieme gesprekken bij ons door. Wilt u XS4ALL spreken
bel dan anoniem.

Via Bellen van XS4ALL kan dit door te bellen met *31#0203987666 (let wel: als u via een
Fritz!box belt, voeg dan *# toe, dus *#*31#0203987666)

Onze technici zijn op de hoogte en werken hard aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

10 nov

[open] Storing – Bellen van XS4ALL – Inloggen op sipserver niet mogelijk

gemeld door Hamza op 10-11-2014, 12:29
begindatum: 10-11-2014
begintijd: 10-11-2014 11:00 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om in te
loggen op de sipserver.
Bellen en gebeld worden is hierdoor niet mogelijk. Wellicht lost een
modem reboot dit probleem op.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

01 nov

KPN internet en telefonie storing Echt

Als gevolg van een storing kun je mogelijk in Echt geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Mogelijk dien je na de storing de KPN Experia Box uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verwacht eindtijdstip:
01-11-2014 14:00

29 okt

Spoedonderhoud internet en telefonie in Gouda-Noord

In de nacht van 29-10-2014 op 30-10-2014 vinden er tussen 00:00 uur en 04:00 uur spoedwerkzaamheden plaats aan centrale netwerkcomponenten.
Tijdens deze werkzaamheden bestaat er een verhoogde kans op een korte onderbreking in de Internet- en Telefoniediensten via het coaxnetwerk van Caiway.

Tijdens genoemde onderhoudsvenster wordt echter geen uitval verwacht.

Kunt u na het onderhoud alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

21 okt

Tele2 zakelijk, landelijke telefonie storing

Momenteel is er een landelijke storing met ISDN 20/30 en Voip Connect diensten. Hierdoor kunt u problemen ervaren met deze telefoniediensten. We zullen u op deze pagina op de hoogte houden.

Update  11:16 uur
We zijn druk bezig om de storing op te lossen. Momenteel hebben wij nog geen verwachting van de oplostijd. We raden u aan deze pagina in de gaten te houden.

Update 14.30 uur
Om kwart voor een is het probleem opgelost waardoor alle klanten weer bereikbaar zijn. Uit voorzorg hebben wij het telefonieverkeer stapsgewijs hersteld. Wij houden de situatie de komende uren extra scherp in de gaten.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.