Mijn Ziggo storing
Door een technische storing kunt u momenteel geen gebruik maken van Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Ziggo storing? Alle Ziggo storingen op een rij. Ziggo internet storingen, Ziggo telefonie storingen, Ziggo televisie storingen. Ziggo internet problemen. Ook alle providers met verbindingen via Ziggo worden vermeld en zo ben je altijd op de hoogte van de laatste storingsmeldingen.
Ziggo internet storingen, Ziggo telefonie storingen, Ziggo televisie storingen. Ziggo internet problemen. Ook alle providers met verbindingen via Ziggo worden vermeld en zo ben je altijd op de hoogte van de laatste storingsmeldingen.
Geen of traag internet? Storing op je TV? Problemen met vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Check eerst hier of er mogelijk een storing is in de buurt. Probeer niet direct apparatuur of bekabeling aan te passen! Als het gaat om een individuele storing op jouw lijn, kan het enkel het probleem verergeren.
Als duidelijk is dat het hoogstwaarschijnlijk enkel op jouw lijn zit, check dan altijd de modem/router en de bekabeling. Het opnieuw opstarten van de modem/router kan opzich geen kwaad en is het eerste wat je kan proberen. Mocht dat alles niet werken? Check dan altijd met Ziggo helpdesk of er meer aan de hand is.
Door een technische storing kunt u momenteel geen gebruik maken van Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u een email ontvangen met betrekking tot het niet kunnen incasseren van de factuur? Kijk dan eerst op www.ziggo.nl/phishing of deze email wel echt van Ziggo afkomstig is.
Door een storing kunt u helaas tijdelijk geen gebruik maken van Mijn Ziggo. Hierdoor kunt u niet inloggen, geen gegevens wijzigen, facturen bekijken of een verhuizing doorgeven via onze website.
Door een storing kunt u helaas tijdelijk geen gebruik maken van Ziggo Webmail om e-mail te versturen of te ontvangen. E-mail versturen en ontvangen via het e-mailprogramma op uw computer werkt wel.
Verwachte eindtijd
voor 21 maart, 09.30 uur
Status: | Werkzaamheden (voltooid) |
Datum: | 17 maart 2015 |
Frame: | 01.00 uur – 06.00 uur |
Duur: | 5 uur |
Omschrijving: | Op dinsdag 17 maar zal Ziggo tussen 01:00 uur tot 06:00 uur werkzaamheden uitvoeren aan de ziggo verbinding in PDC. Tijdens de werkzaamheden zullen de Ziggo-verbindingen tijdelijk kunnen worden onderbroken (maximaal 120 minuten). |
Impact op: | Klanten welke een ziggo verbinding afnemen in PDC2 |
Status: | Werkzaamheden (gepland) |
Datum: | 6 februari 2015 |
Frame: | 03.00 uur – 04.00 uur |
Duur: | 1 uur |
Omschrijving: | Op vrijdag 6 februari zal Ziggo tussen 03:00 uur tot 04:00 uur werkzaamheden uitvoeren in de regio Hengelo . Tijdens de werkzaamheden zullen de Ziggo-verbindingen tijdelijk kunnen worden onderbroken (maximaal 10 minuten). |
Impact op: | Klanten met een Ziggo-verbinding in de regio Hengelo |
Door een storing kunt u helaas tijdelijk geen gebruik maken van Mijn Ziggo Mobiel.
Onze excuses hiervoor. Wij werken op dit moment hard aan een oplossing.
Door een storing is de digitale televisiezender Eurosport op kanaal 20 tijdelijk slecht of niet beschikbaar.
Door een storing werkt Interactieve Televisie tijdelijk niet of niet volledig. Onze excuses hiervoor. Wij werken hard aan een oplossing.
Verwachte oplostijd Lees meer
Ziggo heeft al de hele dag storing in Assen, Rolde, Hooghalen en Beilen. Hierdoor kunnen Ziggo gebruikers in deze regio problemen ondervinden met internet, telefonie en/of televisie van Ziggo.
De provider heeft aangegeven dat de storing nog niet verholpen is en een aanzienlijk deel nog steeds getroffen is door storing. De provider hoopt rond middernacht de storing te hebben opgelost.
Mocht u dus nog problemen ondervinden, is het raadzaam geen reset of dergelijke op dit moment uit te voeren. Het zal de storing niet verhelpen en enkel voor onnodig (her)configuratie zorgen van apparatuur.