[RESOLVED] [NL, AMS-01] Potential impact on connectivity
Time: June 28, 2021 18:57 UTC
Amsterdam storing? Alle storingen in Amsterdam op een rij. Amsterdam internet storing, Amsterdam telefonie storing, Amsterdam televisie storing. Amsterdam internet problemen. Alle providers actief in Amsterdam zoals KPN, Ziggo, Tele2, Telfort vindt je de storingen van terug. Blijf op de hoogte van de laatste storingsmeldingen in Amsterdam.
Geen of traag internet in Amsterdam? Amsterdam storing op je TV? Problemen met vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Check eerst hier of er mogelijk een storing is in Amsterdam. Probeer niet direct apparatuur of bekabeling aan te passen! Als het gaat om een individuele storing op jouw lijn, kan het enkel het probleem verergeren.
Als duidelijk is dat het hoogstwaarschijnlijk enkel op jouw lijn zit, check dan altijd de modem/router en de bekabeling. Het opnieuw opstarten van de modem/router kan opzich geen kwaad en is het eerste wat je kan proberen. Mocht dat alles niet werken? Check dan altijd met helpdesk van jouw provider of er meer aan de hand is.
Time: June 28, 2021 18:57 UTC
Time: June 28, 2021 18:57 UTC
Dear customers,
We are facing with a connectivity issue in our backbone.
You may experience short-time packet loss between:
AMS-01- FRA-10, AMS-01 – FRA-12, AMS-01 – FRA-13, AMS-01 – LON-10 locations.
Our engineers are re-routing the possible affected traffic to other links.
We will keep you updated.
Time: March 27, 2021 03:55 UTC
We have experienced connectivity issues on one of our border routers in the AMS-01 data center due to a partial failure on one of it’s line cards. The failure occurred today, the 27th of March at 02:57 UTC time, the router platform automatically shutdown the affected ports around a minute later.
You might have experienced temporary packet loss to some destinations during that time till traffic converged to alternate ports. No impact should be experienced at this current moment. We will continue to investigate and take the necessary corrective actions, without further impact on your services.
We sincerely apologize for the inconvenience.
Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft: Internet van XS4ALL
Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Time: March 27, 2021 03:55 UTC
Time: March 7, 2021 16:50 UTC
We are currently investigating the cause of this issue. Please be assured that we will do our best to keep the impact as minimal as possible.
We will update you again once we have more information.
NEED HELP?
Time: February 26, 2021 10:57 UTC
As of 12:05 CET (UTC+01:00) our network engineers are reporting this issue is resolved.
We had a huge DDoS attack affected our PNI and IX connections.
We cleared the traffic from DDoS attack.
If you are experiencing any connectivity issues beyond this point please let us know and we will have our team investigate it immediately.
————————————————–
We are currently experiencing connectivity issues in part of our network in our AMS-01 data center.
We are investigating the cause of these issues and will provide an update once more information becomes available.
Time: February 26, 2021 10:57 UTC
We are currently experiencing connectivity issues in part of our network in our AMS-01 data center.
We are investigating the cause of these issues and will provide an update once more information becomes available.
Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft: Internet van XS4ALL
Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak
In de nacht van Donderdag op Vrijdag 12 februari 2021 zal onze glasvezel-leverancier “spoed” onderhoud uitvoeren op het tracé PDC1 – Nikhef. Tijdens deze werkzaamheden zal deze verbinding onderbroken worden. Klanten die WDM diensten gebruiken over deze route zullen een onderbreking ervaren.
Overige diensten van Previder zijn niet of minder redundant. Er wordt gebruik gemaakt van alternatieve routes. Hierdoor wordt er op overige diensten “geen” impact verwacht.