09 sep

Ziggo TV storing Hoogeveen

begintijd 15:45

eindtijd onbekend

Momenteel kampt Ziggo met een TV storing in omgeving Hoogeveen. Hierdoor hebben klanten geen televisie signaal meer en kan er geen gebruik worden gemaakt van de Ziggo TV diensten.

De provider is op de hoogte van de storing en werkt met haar monteurs aan een oplossing. Oplostijd is onbekend.

Lees meer
09 sep

Ziggo storing Meppel

begintijd 15:00

eindtijd 21:00 (verwacht)

Momenteel ondervindt Ziggo een storing in de omgeving van Meppel. Hierdoor kunnen gebruikers in Meppel problemen ondervinden met hun digitale televisie diensten via de provider.

Update 9 september 2020, 16:15

Ziggo is op de hoogte van de storing en is met monteurs hard bezig de storing op te lossen. Verwachte eindtijd is 21:00 vanavond.

06 sep

Ziggo Go problemen

Ziggo ondervindt sinds vanmiddag problemen met Ziggo Go. Hierdoor kunnen gebruikers problemen ervaren met het bekijken van online televisie, Formule 1, streams en overige video content via Ziggo Go.

De provider werkt aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

28 aug

Storing interactieve televisie

Door een DDoS-aanval op ons netwerk, kunt u problemen ervaren met interactieve tv. Onze netwerkspecialisten werken aan een oplossing om de aanval door cybercriminelen af te wenden.

Als er ontwikkelingen zijn, vindt u deze hier op de pagina terug. Excuses voor het ongemak.

Update

Op dit moment is onze dienst voor interactieve tv weer stabiel. Door een DDoS-aanval op ons netwerk kon u problemen ervaren. Onze netwerkspecialisten houden de situatie nauwlettend in de gaten.

Werkt interactieve tv nog niet zoals u gewend bent? Herstart de interactieve tv-ontvanger door deze 10 seconden van de stroom te halen. Steek de stekker daarna weer terug in het stopcontact en laat de verbinding herstellen.

27 jul

[Open] Storing Televisiestoring – Televisie van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met onze Televisie van XS4ALL, WebTV van XS4ALL en de Televisie-app van XS4ALL. Het probleem bevindt zich in het kunnen afspelen van opnames.

In verband met het type storing dat het is, willen wij u er op wijzen niet uw TV ontvanger te herstarten. Dit kan namelijk extra problemen veroorzaken zoals het niet meer kunnen opstarten van de TV ontvanger.

Het betreft hierbij: Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

01 jul

[Open] Storing Televisie van XS4ALL – Foutmelding

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met onze Televisie van XS4ALL, WebTV van XS4ALL en de Televisie-app van XS4ALL

Het betreft hierbij: Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 jun

[Open] Storing Televisie storing – Niet alle zenders beschikbaar

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met onze televisie dienst.

Het betreft hierbij: Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

15 jun

[Open] Storing Televisie.xs4all.nl werkt niet – Televisie van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u momenteel
problemen ondervinden met de online televisie website.

Het betreft hierbij: online televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u de applicatie opnieuw te installeren om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.