Storing klantenservice
Op dit moment hebben we last van een systeemstoring. Hierdoor kunnen we je niet de service bieden die je normaal van ons gewend bent. We werken aan een oplossing. We hopen je zo snel mogelijk weer goed te kunnen helpen.
Tele2 storing? Actuele Tele2 storingen en onderhoud
Op dit moment hebben we last van een systeemstoring. Hierdoor kunnen we je niet de service bieden die je normaal van ons gewend bent. We werken aan een oplossing. We hopen je zo snel mogelijk weer goed te kunnen helpen.
Het is mogelijk dat je op dit moment problemen ondervindt met Mijn Tele2 en de Tele2 app. Het kan zijn dat je bijvoorbeeld helemaal niet in de app komt, je het internetverbruik niet kunt zien en/of de buiten-de-bundel kosten niet worden weergegeven. Dit probleem is bij ons bekend en we werken hard om alle kosten z.s.m. weer inzichtelijk te maken.
Momenteel kan het zijn dat in Mijn Tele2 de buiten-de-bundel kosten niet zichtbaar zijn. Tele2 werkt aan de oplossing.
Vanmiddag kan je problemen hebben ondervonden met je TV-signaal van Tele2. De storing is inmiddels verholpen.
Momenteel ondervindt Tele2 storing met haar website. Hierdoor is tele2.nl geheel niet bereikbaar en ziet u ook een foutmelding van de server.
Het kan zijn dat je momenteel problemen ervaart met het opvragen van je internetverbruik via Mijn Tele2 of de Mijn Tele2 App. We werken momenteel aan de oplossing.
**Onderstaande storing is reeds opgelost** Zie hier de actuele webmail storingen.
Klanten met een @Versatel en @Zonnet webmail account kunnen problemen ervaren met het inloggen in de webmail. Het is ook mogelijk dat, wanneer je ingelogd bent, webmail traag werkt. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!
Update 16 september 2014, 20:27 uur
Tele2 heeft inmiddels aangegeven, dat de storing is opgelost. Mail zou weer als normaal moeten functioneren.
Update 16 september 2014, 23:58 uur
Tele2 laat weten dat de storing toch nog niet is opgelost en vraagt getroffen gebruikers te wachten tot morgen.
Update 17 september 2014, 10:32 uur
Tele2 heeft een workaround ingezet, om klanten met @zonnet of @versatel adressen alsnog via webmail e-mail te kunnen bereiken.
@tele2.nl klanten jullie kunnen via webmail.tele2.nl inloggen.
@zonnet en @verstatel klanten kunnen via webmail.versatel.nl inloggen.
Tele2 werkt nog steeds aan de uiteindelijke oplossing voor de mail problemen.
Update 17 september 2014, 14:30 uur
De webmail workaround lijkt voor de meeste niet te helpen. Tele2 heeft ook nog geen vooruitgang gemeld.
Update 17 september 2014, 16:45 uur
Nog steeds geen vooruitgang. Wij hebben Tele2 zelf nu op de hoogte gesteld van de melding op deze site en naar de reacties te kijken. Mocht jij als gebruiker dus last hebben van de storing, laat dan vooral hieronder een reactie achter.
Tijdens het onderhoud werkt de telefonie dienst Hosted Voice gewoon. Ook de portal voor eindgebruikers en de Hosted Voice app functioneren normaal. Op de portal voor beheerders is alleen een onderhoudspagina zichtbaar.
begintijd rond 00:45
eindtijd rond 03:00
Momenteel zien we veel verkeer binnenkomen op Tele2. Heeft u Tele2 en ondervindt u nu problemen? Meldt het hieronder als reactie met plaats, sinds wanneer de storing en welke diensten.
Update 01:25
Gezien het verkeer naar de site met Tele2 ver in de boventoon en de reacties kunnen we er vanuit gaan, dat Tele2 daadwerkelijk een storing heeft. De storing lijkt zich vooral te concentreren op Tele2 televisie.
Update 01:42
Wij hebben onze contactpersoon bij Tele2 op de hoogte gebracht van de storing. Gezien het tijdstip gaan wij er echter vanuit, dat de melding niet a-la minuut opgepakt wordt tenzij Tele2 NOC toevallig nog wakker is.
We kunnen klanten met een mobiel abonnement op dit moment minder goed van dienst zijn bij onze helpdesk i.v.m. een systeemstoring.