09 okt

Storing Mijn Tele2 en Tele2 app

Het is mogelijk dat je op dit moment problemen ondervindt met Mijn Tele2 en de Tele2 app. Het kan zijn dat je bijvoorbeeld helemaal niet in de app komt, je het internetverbruik niet kunt zien en/of de buiten-de-bundel kosten niet worden weergegeven. Dit probleem is bij ons bekend en we werken hard om alle kosten z.s.m. weer inzichtelijk te maken.

16 sep

Storing webmail (@versatel en @zonnet) **UPDATE**

**Onderstaande storing is reeds opgelost** Zie hier de actuele webmail storingen.

Klanten met een @Versatel en @Zonnet webmail account kunnen problemen ervaren met het inloggen in de webmail. Het is ook mogelijk dat, wanneer je ingelogd bent, webmail traag werkt. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Update 16 september 2014, 20:27 uur
Tele2 heeft inmiddels aangegeven, dat de storing is opgelost. Mail zou weer als normaal moeten functioneren.

Update 16 september 2014, 23:58 uur
Tele2 laat weten dat de storing toch nog niet is opgelost en vraagt getroffen gebruikers te wachten tot morgen.

Update 17 september 2014, 10:32 uur
Tele2 heeft een workaround ingezet, om klanten met @zonnet of @versatel adressen alsnog via webmail e-mail te kunnen bereiken.

@tele2.nl klanten jullie kunnen via webmail.tele2.nl inloggen.
@zonnet en @verstatel klanten kunnen via webmail.versatel.nl inloggen.

Tele2 werkt nog steeds aan de uiteindelijke oplossing voor de mail problemen.

Update 17 september 2014, 14:30 uur
De webmail workaround lijkt voor de meeste niet te helpen. Tele2 heeft ook nog geen vooruitgang gemeld.

Update 17 september 2014, 16:45 uur
Nog steeds geen vooruitgang. Wij hebben Tele2 zelf nu op de hoogte gesteld van de melding op deze site en naar de reacties te kijken. Mocht jij als gebruiker dus last hebben van de storing, laat dan vooral hieronder een reactie achter.

12 sep

Tele2 Zakelijk – Hosted voice onderhoud

Zaterdag 13 september 18.00 uur tot en met zondag 14 september 12.00 uur pleegt Tele2 Zakelijk onderhoud aan de beheerdersportal voor Hosted Voice

Tijdens het onderhoud werkt de telefonie dienst Hosted Voice gewoon. Ook de portal voor eindgebruikers en de Hosted Voice app functioneren normaal. Op de portal voor beheerders is alleen een onderhoudspagina zichtbaar.

02 sep

Tele2 televisie storing (opgelost)

begintijd rond 00:45
eindtijd rond 03:00

Momenteel zien we veel verkeer binnenkomen op Tele2. Heeft u Tele2 en ondervindt u nu problemen? Meldt het hieronder als reactie met plaats, sinds wanneer de storing en welke diensten.

Update 01:25
Gezien het verkeer naar de site met Tele2 ver in de boventoon en de reacties kunnen we er vanuit gaan, dat Tele2 daadwerkelijk een storing heeft. De storing lijkt zich vooral te concentreren op Tele2 televisie.

Update 01:42
Wij hebben onze contactpersoon bij Tele2 op de hoogte gebracht van de storing. Gezien het tijdstip gaan wij er echter vanuit, dat de melding niet a-la minuut opgepakt wordt tenzij Tele2 NOC toevallig nog wakker is.