Momenteel kampt Ziggo met een TV storing in omgeving Hoogeveen. Hierdoor hebben klanten geen televisie signaal meer en kan er geen gebruik worden gemaakt van de Ziggo TV diensten.
De provider is op de hoogte van de storing en werkt met haar monteurs aan een oplossing. Oplostijd is onbekend.
Momenteel ondervindt Ziggo een storing in de omgeving van Meppel. Hierdoor kunnen gebruikers in Meppel problemen ondervinden met hun digitale televisie diensten via de provider.
Update 9 september 2020, 16:15
Ziggo is op de hoogte van de storing en is met monteurs hard bezig de storing op te lossen. Verwachte eindtijd is 21:00 vanavond.
Ziggo ondervindt sinds vanmiddag problemen met Ziggo Go. Hierdoor kunnen gebruikers problemen ervaren met het bekijken van online televisie, Formule 1, streams en overige video content via Ziggo Go.
De provider werkt aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.
begintijd rond 11:15 – eindtijd rond 19:00 (geschat)
Sinds het eind van de ochtend kampt Ziggo met een storing in delen van Groningen. Hierdoor kunnen Ziggo gebruikers in Groningen onderbreking ondervinden met hun (internet) verbinding.
Ziggo is nog steeds hard bezig met het oplossen van het probleem. Volgens de provider is de verwachte oplostijd rond 19:00.
Sinds vanochtend ondervindt Ziggo een storing in Zoetermeer. Hierdoor kunnen Ziggo gebruikers problemen ervaren met internetverbinding. Ook telefonie en televisie kunnen storing ondervinden.
De provider is op de hoogte van de storing en werkt momenteel hard aan de oplossing.
Update 1 september 2020, 11:00
De storing lijkt te zijn opgelost. Ervaart u nog steeds problemen? Herstart de modem door deze 30 seconde van de stroom te halen.
Momenteel is Ziggo.nl niet bereikbaar door een storing. Hierdoor is het niet mogelijk gebruik te maken van Ziggo Speedtest, Mijn Ziggo omgeving en alle algemene informatiepagina’s. Oplostijd is onbekend.
Door een storing kun je op dit moment mogelijk geen gebruik maken van televisie van Ziggo in de regio van Friesland (Drachten, Leeuwarden, Heerenveen, etc). Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Sinds vanochtend is het niet mogelijk om TV te kijken of radio te beluisteren. TV kijken via Ziggogo.tv en de Ziggo Go app werkt wel.
Sinds gisteren ondervindt Ziggo problemen met haar website Ziggo.nl. Hierdoor zijn Mijn Ziggo, Ziggo speedtest, storingspagina en andere diensten via de website slecht tot niet bereikbaar.
De provider stelt hard te werken aan de oplossing. Wanneer de Ziggo website weer hersteld zal zijn, is nog onbekend.
Meerdere providers hebben vanwege het Corona virus maatregelen genomen, om thuiswerkers een betrouwbaar netwerk te bieden.
Zo heeft Ziggo aangekondigd voorlopig alle geplande netwerk werkzaamheden op te schorten, om alleen focus te leggen op werkzaamheden welke noodzakelijk zijn om verstoringen op het netwerk te voorkomen/fixen. Ook werkzaamheden bij klanten worden aangepast dan wel verschoven, om klantcontact met monteurs tot een minimum te beperken.
Ook KPN heeft soortgelijke maatregelen aangekondigd. Naast het sluiten van winkels zullen monteurs voorlopig enkel noodzakelijk onderhoud en reparaties uitvoeren, om het netwerk online te houden.
Ziggo klanten kunnen komende vier weken wel gratis gebruik maken van een aantal zenders zoals oa. Film1, Comedy Central en een aantal kinder zenders:
Sinds vanochtend heeft Ziggo last van een grote storing, waardoor klanten in de regio Limburg geen gebruik kunnen maken van internet en/of telefonie.
De oorzaak van de storing is vooralsnog onbekend. Volgens berichten van klanten duidt het op een signaal storing binnen een centraal netwerkcomponent in het Ziggo netwerk.
Ook zakelijke lijnen van Ziggo zijn door deze storing getroffen.