05 okt

Previder CloudBackup onderhoud

Status: Werkzaamheden (gepland)
Datum: 6 oktober 2014
Frame: 08:00 uur – 17:00 uur
Duur: 9 uur
Omschrijving: Op maandag 6 oktober 2014 pleegt Previder onderhoud op het CloudBackup-platform.
Tijdens dit onderhoud is de Cloudbackup-dienst verminderd beschikbaar.
Impact op: klanten die gebruik maken van CloudBackup en Whitelabel CloudBackup
19 sep

Storing Previder Cloudbackup

Status: Storing (gesloten) Storing begin: 03:38 uur
Storing eind: 15:00 uur
Datum: 19 september 2014
Omschrijving: Afgelopen nacht heeft zich een probleem voorgedaan met één van onze storage-nodes.
Hierdoor kan het zijn dat backups mislukt zijn.
Impact op: Klanten die Cloudbackup afnemen
Actie: De storing is onderzocht en opgelost.
De betreffende storage-node functioneert weer naar behoren.
De backups die vannacht mislukt zijn zullen pas op het eerstvolgende backup-moment weer gaan draaien (afhankelijk van het ingestelde schema).
11 sep

Storing Aurora Cloud

2014-09-11 17:52:09
Momenteel kan u problemen ervaren met de werking van uw Aurora instance.
Onze systeembeheerders zijn op de hoogte van de problematiek en doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Update 18:08
De hypervisors machines hadden een kernel panic. Na een reboot functioneerde de machines weer naar behoren. Er zal verder onderzoek gedaan worden naar de oorzaak.
02 sep

Onderhoud CloudBackup

Status: Werkzaamheden (gepland)
Datum: 03 september 2014
Frame: 08:00 uur – 20:00 uur
Duur: 12 uur
Omschrijving: Op woensdag 3 september 2014 pleegt Previder onderhoud op het CloudBackup-platform.
Tijdens dit onderhoud is de Cloudbackup-dienst verminderd beschikbaar.
Impact op: klanten die gebruik maken van CloudBackup en Whitelabel CloudBackup
06 aug

Storing cloud functionalitieit

Op dit moment kunt u hinder ondervinden met uw opname functionaltiet in de cloud.
U kunt een foutcode 4 (verbinding verbroken) of 9 (video onbereikbaar) in uw beeld krijgen, dit komt voor op uw interactieve televisie dienst.

Telfort is zich er van bewust en zijn druk bezig het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

30 jul

[DE] Connectivity issues in part of our Cloud network [Update]

Time: July 30, 2014 12:19:00 (CEST)
Dear Customer,

At the moment we are experiencing network issues on part of our virtual platform.

The affected range is 46.165.219.128/25.

Once more information is available we will update this post.

[UPDATE]

The network issue on part of our virtual platform has been solved. If you are still experiencing issues please create a ticket from our Self Service Center or send an e-mail to [email protected].

20 jun

[NL] LeaseWeb CloudServer platform issues [Update]

Time: June 20, 2014 12:21:00 (CEST)
Dear Customer,

[UPDATE]
The issues are resolved. If you still encounter problems, please create a ticket via the Self Service Center or contact support at [email protected].

At this moment we are experiencing difficulties in part of our LeaseWeb CloudServer platform.
These issues only occur on the Netherlands CloudServers.
You may encounter problems connecting to your CloudServer or your instance may get rebooted.

We try to solve these issues as soon as possible.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.