01 apr

[opgelost] Onderhoud – Televisie van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 1-04-2015, 19:45
begindatum: 02-04-2015
begintijd: 02-04-2015 01:00, duur: 02-04-2015 06:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een onderbreking ervaren met Televisie
van XS4ALL.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden indien nodig na afronding, herstart u dan uw ontvanger.

Onze excuses voor dit ongemak.

01 apr

Wijziging zendervolgorde UPC Digitale Televisie

Vanaf 1 april 2015 wijzigt UPC de zendervolgorde. Hierdoor kan het zijn dat u geen beeld meer heeft op kanaal 1 tot 10. U kunt deze kanalen nu bekijken vanaf kanaal 925. Hebt u van ons al een nieuwe mediabox ontvangen, maar nog niet aangesloten? Sluit deze dan aan en u kunt in HD kijken op kanaal 1 tot 10. Hebt u nog geen nieuwe mediabox ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 – 1580 (gebruikelijke belkosten). Als UPC-telefonieabonnee belt u gratis 1200 met uw vaste telefoon.

30 mrt

[open] Storing – Televisie van XS4ALL – storing inplannen, afspelen en wijzigen van opnames.

gemeld door Bruno op 30-03-2015, 19:57
begintijd: 19:57 op 30-04-2015, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met het
inplannen of afspelen van opnames.

Mocht u eveneens foutcode 12 ervaren, kan het helpen de software te
verwijderen en de televisie ontvanger te herstarten 1963/1853/2260:

resetten/

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te
verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

29 mrt

[open] Storing – Televisie van XS4ALL – opnames inplannen en videos huren

gemeld door Ysbrand op 29-03-2015, 21:32
begintijd: 29-03-2015 18:00, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met het inplannen van
opnames. Ook kan uw pincode geweigerd worden bij het huren van films en begin gemist.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te
verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

29 mrt

Caiway onderhoud radio en televisie

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway die gebruik maken van de dienst radio- en televisie van Caiway.

Op maandag 30-03-2015 zullen er tussen 02:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden worden uitgevoerd aan centrale netwerkcomponenten.

Als gevolg van deze werkzaamheden kunt u tussen de genoemde tijden op de volgende zenders onderbrekingen verwachten:

– TV Oranje
– Schlager TV
– DjazzTV SD/HD
– Penthouse1 SD
– BravaHD

24 mrt

Caiway onderhoud digitale televisie (25 maart 2015)

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway die gebruik maken van digitale tv van Caiway

woensdag 25 maart 2015 zullen er tussen 02:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden worden uitgevoerd aan centrale netwerkcomponenten.

Als gevolg van deze werkzaamheden kunt u tussen 02:00 uur en 06:00 uur onderbrekingen ervaren op de dienst digitale televisie van caiway.

12 mrt

[open] Onderhoud landelijk – korte onderbreking – Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 12-03-2015, 21:18
begindatum: 02-03-2015
begintijd: 02:00 op 13-03-2015 , duur: tot 02:15 op 13-03-2015

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk landelijk een korte
onderbreking ervaren met Televisie van XS4ALL.

De duur zal 1 seconde zijn voor de meest gebruikte 30 kanalen in SD
en HD, en zal 5 minuten onderbreking bedragen voor de overige kanalen.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

03 feb

Solcon CATV storing

Op de analoge TV zenders NPO1, NPO2, NPO3, Discovery, RTL5, RTL7, Veroninca, Omrop Fryslan, Canvas,VRT Radio 2, ARD en Omroep Zeeland TV kan het voorkomen dat er blokkerig beeld te zien is.

Dit betreft enkel de SD kanalen. De leverancier is aangestuurd om onderzoek te doen naar de oorzaak.

Update: 16:15 uur

De leverancier heeft nog geen oorzaak vast kunnen stellen op dit moment.
Er worden metingen gedaan om de oorzaak te achtehalen.
Blokkerig beeld is nog wel aanwezig maar komt nog sporadisch voor.

Update: 20:15 uur

De impact is op dit moment minimaal. We zullen morgen in samenwerking met de leverancier verder gaan met het oplossen van het probleem. Haperingen kunnen nog steeds voorkomen.

02 feb

[open] Storing opnames NPO3, RTL4 en RTL8 – Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 2-02-2015, 19:16
begintijd: 02-02-2015, duur: Onbekend

Storing opnames NPO3, RTL4 en RTL8 – Televisie van XS4ALL

Aanvullende informatie: Bij het afspelen van mislukte opnames uit de
opnamelijst krijgt u afhankelijk van het type tv-ontvanger foutcode
2035.

U kunt dan de mislukte opnames handmatig verwijderen.

Het is ook mogelijk dat u problemen ervaart met het opnemen van
programma’s en het bekijken van opgenomen programma’s van
voornamelijk de zenders NPO3, RTL4 en RTL8.
Dit betreft ook eerder gemaakte opnames op onderstaande zenders.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te
lossen.

31 jan

[open] Storing – Televisie van XS4ALL – afspelen opnames, films & series uit TV Videotheek en Programma Gemist

gemeld door Bruno op 31-01-2015, 19:19
begintijd: 19:00, duur: tot 23:00 op 01-02-2015

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met het
terugkijken van enkele programma’s middels Programma Gemist via
Televisie van XS4ALL.

Ook het afspelen van opnames, films & series uit TV Videotheek kunnen verstoord zijn.

Deze verstoring wordt veroorzaakt door capaciteit problemen op
netwerken en treedt voornamelijk tijdens piekuren op. Het gaat
hierbij om eigen opnames en zenderpakketten zoals Videoland
Unlimited, de series en Programma Gemist in het pluspakket of HBO en
Film1 ondemand.
Het is mogelijk dat u kwaliteitsverlies (zoals blokjes) ervaart bij
bekijken van opgenomen programma’s, items uit de videotheek of
uitzending gemist of bij gebruik van begin gemist. De verwachting is
dat dit van zondagavond 20.30 uur tot ongeveer 23.00 uur kan duren.
Daarna zal de kwaliteit weer op juiste niveau zijn.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.