18 dec

Werkzaamheden Introweb

Datum: 21 en 22 december 2009

Frame:

beide dagen van 06:30uur – 07:00 uur

Duur:

30 minuten

Omschrijving:

In verband met een upgrade van de routers op onze lokatie in Enschede zullen op maandag 21 en dinsdag 22 december 2009 onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd.

Klanten die gebruik maken van een internet-verbinding welke via deze locatie is aangesloten zullen een kleine onderbreking (ongeveer 5 minuten) ondervinden.

Impact op:

Klanten die gebruik maken van een Introweb internet-verbinding welke is aangesloten via NDIX/Ziggo Enschede.

Ticket actie:

Introweb

29 okt

Werkzaamheden Introweb

Datum: 30 oktober 2009

Frame:

06:45 uur – 07:00 uur

Duur:

Maximaal 15 minuten

Omschrijving:

Ivm geheugenproblemen op één van onze routers op locatie Enschede zal deze vrijdag 30 oktober tussen 06:45 uur en 07:00 uur herstart worden. Klanten die gebruik maken van een internet-verbinding welke via deze locatie is aangesloten zullen een kleine onderbreking ondervinden.

Impact op:

Klanten die gebruik maken van een Introweb internet-verbinding welke is aangesloten via NDIX/Ziggo Enschede.

Ticket actie:

Introweb

21 jul

Werkzaamheden infrastructuur Introweb

Datum: 23 juli 2009

Frame:

06:30 uur – 07:00 uur

Duur:

Maximaal 30 minuten

Omschrijving:

Op donderdagmorgen 23 juli 2009 tussen 06:30 uur en 07:00 uur zal er door Introweb een switch worden vervangen. Klanten die via NDIX of Ziggo(Office-Extra) zijn aangesloten kunnen tijdens de werkzaamheden een kleine onderbreking verwachten.

Impact op:

Klanten die zijn aangesloten via NDIX of Ziggo(Office-Extra).

Ticket actie:

Introweb

10 mrt

Spooktelefoontjes

Heeft u het volgende wel eens meegemaakt?  De telefoon rinkelt, u neemt op en u hoort na het opnemen van de telefoon helemaal niets. Of uw telefoon gaat enkele keren over en stopt daarna met rinkelen. Dit soort telefoontjes worden ‘spooktelefoontjes’ genoemd.

Spooktelefoontjes worden in de meeste gevallen veroorzaakt door bedrijven die gebruik maken van zogeheten “dailers” bij het werven van klanten.

Dit is software dat in één keer meerdere nummers opbelt. Zodra één van de gebelde nummers opneemt wordt het bellen naar de overige nummers gestopt.

Dit is vaak zeer hinderlijk voor de mensen die (ongewild) gebeld worden. Veel van onze klanten en klanten van alle andere Telecom providers (zoals Ziggo, KPN, Tele2 en UPC) ondervinden hinder en ergernis van dergelijke telefoontjes.

Concepts ICT kan hier helaas niets tegen doen. De spooktelefoontjes komen binnen via het openbare netwerk. Zelfs als wij de bron zouden kunnen achterhalen, dan mogen wij deze, als Telecom Provider, niet blokkeren.

U kan zelf wel actie ondernemen om spooktelefoontjes te voorkomen. Meld u daarvoor aan bij Stichting Infofilter en laat een blokkade voor uw telefoonnummer instellen met betrekking tot telefonische reclame-uitingen.

In de praktijk blijkt dat dit 90% van de problemen met spooktelefoontjes oplost.

Aanmelden Stichting Infofilter

Voor het aanmelden bij Stichting Infofilter en het instellen van blokkades tegen ongewenste reclamepost en aanbiedingen per telefoon verwijzen wij u naar de website van de Stichting Infofilter www.infofilter.nl

Niet via de website aanmelden? Bel dan 0900 – 666 10 00 en geef uw keuze aan in het menu.

Ook kunt u een briefje sturen naar:

Stichting Infofilter
Postbus 666
1000 AR AMSTERDAM

10 dec

Problemen Ziggo, Update

Problemen Ziggo Geachte klant, Indien u klant van Ziggo bent, kan het zijn dat u de afgelopen dagen een verminderde downloadsnelheid ervaren heeft. Momenteel zijn wij bezig deze problemen te onderzoeken, en we hopen spoedig tot een oplossing te komen. Update Momenteel lijkt de problematiek met Ziggo voorbij te zijn.

08 dec

Problemen Ziggo

Problemen Ziggo Geachte klant, Indien u klant van Ziggo bent, kan het zijn dat u de afgelopen dagen een verminderde downloadsnelheid ervaren heeft. Dit probleem ligt helaas buiten het netwerk van Eweka, en wordt veroorzaakt door regionale capaciteitsproblemen bij Ziggo.

24 nov

Werkzaamheden (NDIX/Ziggo)

Datum: 25 november 2008

Frame:

06:00 uur – 07:00 uur

Duur:

Maximaal 1 uur

Omschrijving:

Op 25 november 2008 tussen 06:00 uur en 07:00 uur zal Introweb onderhoud verrichten aan één van haar routers op de Equinix locatie te Enschede. Klanten die gebruik maken van een NDIX/Ziggo verbinding dienen rekening te houden met een onderbreken van ongeveer 15 minuten.

Impact op:

Klanten die gebruik maken van een NDIX/Ziggo verbinding.

Ticket actie:

Introweb

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.