17 feb

Caiway onerhoud Gouda, Maasbommel, Malden en Berghem

In de nacht van 17-02-2015 op 18-02-2015 vinden er tussen 02:00 uur uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Boskoop, Waddinxveen, Berkenwoude, Cabauw, Driebruggen, Gouda, Gouderak, Haasdrecht, Hekendorp, Lekkerkerk, Lopik, Moordrecht, Oudewater, Papekop, Polsbroek, Reeuwijk, Stolwijk, Vierstroom, Berghem, Malden, Alphen GLD, Altforst, Appeltern, Dreumel en Maasbommel.

Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet-, televisie- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

15 feb

Onderhoud Caiway glasvezel Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht

In de nacht van 15-02-2015 op 16-02-2015 vinden er tussen 2:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

11 feb

Caiway onderhoud in Goor

In de nacht van 11-02-2015 op 12-02-2015 vinden er tussen 01:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Goor in de omgeving van de Diepenheimseweg.

Tijdens deze werkzaamheden zal er een onderbreking plaatsvinden in de aanlevering van het signaal via het glasnetwerk van Caiway.

10 feb

Caiway kabel onderhoud in Hendrik-Ido-Ambacht, Aalsmeer, Uithoorn, De Kwakel en Kudelstaart

In de nacht van 10-02-2015 op 11-02-2015 vinden er tussen 2:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Hendrik-Ido-Ambacht, Aalsmeer, Uithoorn, De Kwakel en Kudelstaart.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

05 feb

Caiway glasvezel onderhoud in Goor

In de nacht van 05-02-2015 op 06-02-2015 (aankomende nacht) vinden er tussen 01:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Goor in de omgeving van de Wilgenstraat.

Tijdens deze werkzaamheden zal er een onderbreking plaatsvinden in de aanlevering van het signaal via het glasnetwerk van Caiway.

03 feb

Caiway onderhoud kabel in Driebruggen

In de nacht van 03-02-2015 op 04-02-2015 vinden er tussen 01:00 uur uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Driebruggen.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet-, televisie- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

02 feb

Caiway kabel onderhoud in Monster

Op 02-02-2015 vinden er tussen 09:00 uur en 11:00 uur werkzaamheden plaats in Monster in de omgeving van Choorstraat.
Tijdens deze werkzaamheden kan er gedurende het onderhoudsvenster langdurige onderbrekingen optreden in het internet-, televisie- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

30 jan

Caiway kabel onderhoud in Loenen aan de Vecht, Loenersloot en Vreeland

In de nacht van 31-01-2015 op 01-02-2015 vinden er tussen 23:00 uur uur en 05:00 uur werkzaamheden plaats in Loenen aan de Vecht, Loenersloot en Vreeland.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet-,televisie- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.