16 mrt

SOFTWARE-UPDATE – Interactieve Televisie van Tele2

Tele2 is continu bezig met het het optimaliseren van het nieuwe interactieve Televisie product. Half maart updaten wij hiervoor de software.

Deze update verbetert de volgende punten:
haperend beeld/geluid –> aanzienlijke beeld- en geluidskwaliteit verbetering
stand-by stand decoder –> de decoder start snel op vanuit stand-by stand
reactietijd decoder na updaten TV Gids –> de decoder reageert sneller nadat de nieuwe gegevens van de TV Gids zijn geladen

We houden je op de hoogte van eventuele nieuwe updates.

Let op: als klanten met een Harddisk Recorder opnames en/of afstemmingen gepland hebben, dan zullen deze door de software update komen te vervallen. Na de update kunnen klanten weer nieuwe opnames / afstemmingen inplannen. De reeds opgenomen programma’s op de Harddisk Recorder zullen gewoon blijven bestaan. Helaas kan Tele2 dit niet voorkomen, in de toekomst zal geprobeerd worden dit soort issues bij updates te vermijden.

04 feb

Tele2 Webcare

Tele2 wil haar klanten graag verder helpen bij vragen of klachten en bij het oplossen van problemen over de producten of diensten. Ook online. Daarom zijn wij vanaf 27 januari gestart met Tele2 Webcare.

12 nov

Algemene tv storing in heel Nederland – Opgelost

De algemene storing van de diensten via uw decoder is opgelost.


Mocht u alsnog problemen ondervinden, verzoeken wij u om uw decoder een keer in en uit te schakelen. Dit zou uw diensten moeten herstellen. Zo niet, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice op 0900-2411602. 

Onze excuses voor het ongemak. 

Met vriendelijke groet, Tele2

12 nov

Algemene tv-storing in heel Nederland

Wegens verlengd onderhoud is er op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met de ontvangst van alle diensten via de decoder. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw de ontvangst van uw Televisiediensten te proberen. Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2 Gepost op 12/11/2009

28 okt

Netwerkonderhoud 5 november a.s.

Netwerkonderhoud
Op donderdagochtend 5 november zullen wij tussen 0.00 en 3.00 uur het
volgende onderhoud aan ons netwerk uitvoeren:

Wij zullen alle Versatel/Tele2 Extended Ethernet verbindingen migreren
naar een tweetal nieuwe edge routers. Dit zal naar verwachting een
onderbreking van enkele minuten opleveren voor Extended Ethernet lijnen.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u
contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via
[email protected].

28 okt

Netwerkonderhoud 5 november a.s.

Netwerkonderhoud
Op donderdagochtend 5 november zullen wij tussen 0.00 en 3.00 uur het
volgende onderhoud aan ons netwerk uitvoeren:

Wij zullen alle Versatel/Tele2 Extended Ethernet verbindingen migreren
naar een tweetal nieuwe edge routers. Dit zal naar verwachting een
onderbreking van enkele minuten opleveren voor Extended Ethernet lijnen.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u
contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via
[email protected].

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.