23 dec

[Dial-up] Werkzaamheden (Tele2)

Datum: 9 januari 2009

Frame:

00:00 uur – 06:30 uur

Duur:

Maximaal 6,5 uur

Omschrijving:

Op vrijdag 9 januari 2009 zal Tele2 tussen 00:00 uur en 06:30 uur werkzaamheden uitvoeren aan het Dial-up netwerk. Tijdens deze werkzaamheden dient u er rekening mee te houden dat inbellen tijdelijk niet mogelijk is.

Impact op:

Klanten die gebruikmaken van een Dial-up verbinding via het Introweb inbelpunt (06760-88016).

Ticket actie:

Tele2

02 dec

Storing Tele2 Netwerk.

Als ADSL Lite of Internet en Bellen Lite klant ondervindt u momenteel mogelijk problemen met uw internet- of telefonie verbinding. Tele2 werkt aan een oplossing en verwacht dat u in de loop van de dag weer gebruik kan maken van de dienst. Onze excuses voor het ongemak.

28 nov

Werkzaamheden Mijn Tele2

Zondag 30/11/ hebben wij werkzaamheden in MijnTele2. Hierdoor kunt u hinder ondervinden bij het inzien van facturen en vebruikersdetails. De werkzaamheden zullen plaats vinden van 12:00 tot 13:00. Onze excuses voor het ongemak.

28 nov

Algemene Storing regio Amsterdam

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2 in West Nederland met name in de regio Amsterdam. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met uw adsl verbinding. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw verbinding te maken. De storing zal zo snel mogelijk opgelost worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2

17 nov

[DSL] Werkzaamheden (Tele2/Versatel)

Datum: 19 november 2008

Frame:

00:00 uur – 01:00 uur

Duur:

Maximaal 1 uur

Omschrijving:

Op woensdag 19 november 2008 zal Introweb werkzaamheden aan een backbone router op de locatie NIKHEF uitvoeren. Klanten met een business DSL verbinding via het Tele2/Versatel netwerk zullen tijdens deze werkzaamheden geen verbinding met het internet kunnen maken.

Impact op:

Klanten met een business DSL verbinding via het Tele2/Versatel netwerk.

Ticket actie:

Introweb

05 nov

Onderhoud Tele2 aan Extended Ethernet verbindingen

Onderhoud Extended Ethernet
In de ochtend van 13 november 2008 zal Versatel/Tele2 werkzaamheden uitvoeren in hun datacenter. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 4.00 en 6.30 uur. Gedurende deze tijdsperiode hebben Extended Ethernet verbindingen mogelijk gedurende maximaal 150 minuten geen internettoegang.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.