03 nov

Storing Tele2 mobiel internet

Het kan zijn dat je op dit moment storing ervaart met je 3G-verbinding. Prepaid klanten kunnen hierdoor ook online hun beltegoed niet meer opwaarderen. De problemen zijn bij ons bekend en de storing wordt op dit moment onderzocht. We doen ons best je diensten z.s.m. weer optimaal te laten werken.

Update: 15.45 uur
Postpaid klanten zouden op dit moment geen problemen meer moeten ondervinden. Prepaid klanten worden nog onderzocht.

21 okt

Tele2 zakelijk, landelijke telefonie storing

Momenteel is er een landelijke storing met ISDN 20/30 en Voip Connect diensten. Hierdoor kunt u problemen ervaren met deze telefoniediensten. We zullen u op deze pagina op de hoogte houden.

Update  11:16 uur
We zijn druk bezig om de storing op te lossen. Momenteel hebben wij nog geen verwachting van de oplostijd. We raden u aan deze pagina in de gaten te houden.

Update 14.30 uur
Om kwart voor een is het probleem opgelost waardoor alle klanten weer bereikbaar zijn. Uit voorzorg hebben wij het telefonieverkeer stapsgewijs hersteld. Wij houden de situatie de komende uren extra scherp in de gaten.

16 okt

Tele2 systeemstoring

Als gevolg van een Tele2 systeemstoring kan je op dit moment onder andere problemen ondervinden met Mijn Tele2 voor Internet, Bellen en Televisie. Hierdoor kan je bijvoorbeeld je facturen niet raadplegen. Daarnaast is het op dit moment niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een Internet, Bellen en/of TV product omdat de postcodecheck het niet doet.