22 sep

Algemene storing BBeyyond & Tele2 Zakelijk

Op dit moment hebben we een algemene storing. De storing speelt op een Inter-connect Global Switch en alle Tele2/BBeyond klanten kunnen hiervan hinder aan ondervinden. Wij zijn druk bezig om de oorzaak van de verstoring te achterhalen en de problemen op te lossen.

Update 12:35 uur
Het onderdeel dat de storing heeft veroorzaakt is inmiddels vervangen en wordt zo snel mogelijk geactiveerd. Zodra dit is gebeurd zullen wij gecontroleerd alle diensten weer aansluiten.

16 sep

Storing webmail (@versatel en @zonnet) **UPDATE**

**Onderstaande storing is reeds opgelost** Zie hier de actuele webmail storingen.

Klanten met een @Versatel en @Zonnet webmail account kunnen problemen ervaren met het inloggen in de webmail. Het is ook mogelijk dat, wanneer je ingelogd bent, webmail traag werkt. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Update 16 september 2014, 20:27 uur
Tele2 heeft inmiddels aangegeven, dat de storing is opgelost. Mail zou weer als normaal moeten functioneren.

Update 16 september 2014, 23:58 uur
Tele2 laat weten dat de storing toch nog niet is opgelost en vraagt getroffen gebruikers te wachten tot morgen.

Update 17 september 2014, 10:32 uur
Tele2 heeft een workaround ingezet, om klanten met @zonnet of @versatel adressen alsnog via webmail e-mail te kunnen bereiken.

@tele2.nl klanten jullie kunnen via webmail.tele2.nl inloggen.
@zonnet en @verstatel klanten kunnen via webmail.versatel.nl inloggen.

Tele2 werkt nog steeds aan de uiteindelijke oplossing voor de mail problemen.

Update 17 september 2014, 14:30 uur
De webmail workaround lijkt voor de meeste niet te helpen. Tele2 heeft ook nog geen vooruitgang gemeld.

Update 17 september 2014, 16:45 uur
Nog steeds geen vooruitgang. Wij hebben Tele2 zelf nu op de hoogte gesteld van de melding op deze site en naar de reacties te kijken. Mocht jij als gebruiker dus last hebben van de storing, laat dan vooral hieronder een reactie achter.

02 sep

Tele2 televisie storing (opgelost)

begintijd rond 00:45
eindtijd rond 03:00

Momenteel zien we veel verkeer binnenkomen op Tele2. Heeft u Tele2 en ondervindt u nu problemen? Meldt het hieronder als reactie met plaats, sinds wanneer de storing en welke diensten.

Update 01:25
Gezien het verkeer naar de site met Tele2 ver in de boventoon en de reacties kunnen we er vanuit gaan, dat Tele2 daadwerkelijk een storing heeft. De storing lijkt zich vooral te concentreren op Tele2 televisie.

Update 01:42
Wij hebben onze contactpersoon bij Tele2 op de hoogte gebracht van de storing. Gezien het tijdstip gaan wij er echter vanuit, dat de melding niet a-la minuut opgepakt wordt tenzij Tele2 NOC toevallig nog wakker is.

26 aug

Software update Hosted Voice (Tele2 Zakelijk)

Tele2 Zakelijk gaat binnenkort de software van uw vaste telefoontoestel vernieuwen. Vanaf a.s. donderdag 28 augustus is de nieuwe software voor Hosted Voice voor alle Polycom toestellen beschikbaar. De nieuwe software bevat een aantal verbeteringen ten opzichte van de oude.

Waarom nieuwe software?
Hier onder een kleine selectie van de verbeteringen:

• Vanaf nu zijn alle typen doorschakelingen zichtbaar op de display. U weet voortaan meteen of er een doorschakeling actief is.
• De MWI led (Message Waiting Indicator) brandt niet meer in de ‘power saving mode’ als er geen nieuwe berichten zijn.
• De update verbetert de stabiliteit van het toestel.
Wat moet u doen?
De software is vanaf aanstaande donderdag, 28 augustus beschikbaar. U haalt de nieuwe software binnen door het Polycom toestel te herstarten:
• Toets Menu
• Optie 3 – Instellingen
• Optie 1 – Basis Instellingen
• Optie 8 – Telefoon Herstarten
• Bevestig ‘Herstarten’ met de ‘Ja-toets’.
Wilt u controleren of u de nieuwe software is geinstalleerd?
• Toets Menu
• Optie 2 : Status
• Optie 1 : Toestel
• Optie 2 : Applicatie
• Optie 1 : Hoofd Applicatie
• Het versie nummer begint met : 4.0.5.xxxxx (dit is de nieuwe versie)

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.