16 sep

Storing webmail (@versatel en @zonnet) **UPDATE**

**Onderstaande storing is reeds opgelost** Zie hier de actuele webmail storingen.

Klanten met een @Versatel en @Zonnet webmail account kunnen problemen ervaren met het inloggen in de webmail. Het is ook mogelijk dat, wanneer je ingelogd bent, webmail traag werkt. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Update 16 september 2014, 20:27 uur
Tele2 heeft inmiddels aangegeven, dat de storing is opgelost. Mail zou weer als normaal moeten functioneren.

Update 16 september 2014, 23:58 uur
Tele2 laat weten dat de storing toch nog niet is opgelost en vraagt getroffen gebruikers te wachten tot morgen.

Update 17 september 2014, 10:32 uur
Tele2 heeft een workaround ingezet, om klanten met @zonnet of @versatel adressen alsnog via webmail e-mail te kunnen bereiken.

@tele2.nl klanten jullie kunnen via webmail.tele2.nl inloggen.
@zonnet en @verstatel klanten kunnen via webmail.versatel.nl inloggen.

Tele2 werkt nog steeds aan de uiteindelijke oplossing voor de mail problemen.

Update 17 september 2014, 14:30 uur
De webmail workaround lijkt voor de meeste niet te helpen. Tele2 heeft ook nog geen vooruitgang gemeld.

Update 17 september 2014, 16:45 uur
Nog steeds geen vooruitgang. Wij hebben Tele2 zelf nu op de hoogte gesteld van de melding op deze site en naar de reacties te kijken. Mocht jij als gebruiker dus last hebben van de storing, laat dan vooral hieronder een reactie achter.

25 aug

Webmail geblokkeerd na 10 inlogpogingen

Het is mogelijk dat webmail tijdelijk geblokkeerd wordt. Dit gebeurt namelijk na 10 inlogpogingen. Webmail blijft dan een half uur geblokkeerd; hierna wordt het automatisch weer gedeblokkeerd. Je krijgt op het moment van een blokkade (nog) geen melding te zien. Mocht je hier problemen mee ervaren, wacht dan even een half uur.

20 aug

[open] Storing in XS4ALL webmail

gemeld door Chester op 20-08-2014, 12:38
begintijd: 12:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen
gebruik kan maken van Secure Webmail ).
Bij het versturen van een e-mail zult u een foutmelding krijgen:
“Gevraagde actie niet uitgevoerd: postbus niet beschikbaar”

U kunt wel gebruik maken van https://roundcube.xs4all.nl/

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

04 aug

[opgelost] Storing in XS4ALL webmail

gemeld door Tim op 4-08-2014, 14:27
begintijd: 4-8-2014 11:26, duur:

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen
verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl) of dat u
problemen ervaart met het inloggen op Webmail
(https://webmail.xs4all.nl). Technici zijn op de hoogte en werken aan
een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.