07 apr

Problemen aanpasssen Edge Gateway van vcloud omgeving

Geachte Klant,

Er is een storing opgetreden tussen de vshield manager en de vcenter. Hierdoor krijgt u bij de edge gateway een rood kruis en kunt u geen aanpassingen doorvoeren.

We gaan de vshield manager een herstart geven en hierdoor moet het probleem verholpen zijn. Er zal geen downtime zijn door de herstart.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze support op 020 337 1801 of [email protected].

 

 

23 mrt

Grote CloudVPS storing

In de loop van de ochtend werd Equinix getroffen door een datacenter storing. De storing is veroorzaakt door graafwerkzaamheden, waarbij een glasvezel kabel richting het datacenter was geraakt. De verbinding is sinds 11:30 hersteld en systemen zijn weer herstellende.

Update 18:00 uur

Alle VPSen zijn sinds zojuist weer bereikbaar.

Update 16:40 uur

CloudVPS heeft nog steeds de storing niet onder controle. Men heeft rond 16:00 een aantal netwerkcomponenten herstart, waardoor het gehele netwerk onderbrekingen kon ondervinden van zo’n 15 minuten. Men is nog steeds bezig met het oplossen van de storing.

Men heeft al aangegeven later vandaag een officieel rapport te mailen naar klanten omtrent de storing. Lees meer

25 feb

[NL] Outage Virtual and Cloud services in the Netherlands [Update]

Time: February 25, 2015 08:50:00 (CET)
Dear LeaseWeb customer,

[UPDATE 10:45 CET] The root cause has been identified and a solution was implemented at 10:15 CET. Our engineers are now performing proactive checks to ensure the availability of your instance.

Although the services are back online, we started an internal investigation to get to the root cause of this incident. All impacted customers will be informed accordingly about the results of this investigation and the measures we will take, to prevent this outage from happening again.

[UPDATE 9:40 CET] We identified the root cause of this outage and our engineers are onsite to implement a solution as soon as possible. An estimation when the issue will be solved can not be provided in this stage, but this NOC message will be updated as soon we know more.

Due to an unexpected event, you might experience an outage and/or interruptions of your Virtual or Cloud service. Our engineers are investigating the cause of the issue with the highest priority.

Please be assured that we will do our utmost to keep the downtime as short as possible.

We will update you again once we have more information. Our apologies for the inconvenience caused.

17 feb

Onderhoud Previder Cloud Backup omgeving

Status: Werkzaamheden (gepland)
Datum: 18 februari 2015
Frame: 13.00 – 15.00 uur
Duur: 2 uur
Omschrijving: Op woensdag 18 februari pleegt Previder onderhoud op het Cloud Backup-platform.
Tijdens dit onderhoud is de Cloud Backup-dienst verminderd beschikbaar.
Impact op: klanten die gebruik maken van Cloud Backup en Whitelabel Cloud Backup
18 jan

Previder cloud storing

Status: Storing (gesloten) Storing begin: 0:30 uur
Storing eind: 01:30 uur
Datum: 18 januari 2015
Omschrijving: Op dit moment is er een storing op het cloud platform van Previder.
Impact op: Klanten die gebruik maken van IASO backup of van diensten op het Previder cloud platform.
Actie: Het probleem is in onderzoek.
Update: [18 januari – 01:30 uur]

De storing deed zich voor op één van de storage volumes. Inmiddels is dit verholpen en alle diensten zijn weer hersteld.
storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.