13 okt

E-mail storing

Als gevolg van een storing kunnen alle abonnees die gebruik maken van E-mail van Caiway, momenteel vertraging ondervinden en/of geen gebruik maken bij het zenden en ontvangen van E-mail

Er wordt gewerkt aan een oplossing

Update 14 Oktober 2016 van 09:30 uur
De storing aan de email diensten is nog steeds actief. De verwachte oplostijd is vandaag rond 12.00u.

Update 14 Oktober 2016 van 11:30 uur
De storing aan de email diensten is nog steeds actief. De verwachte oplostijd is momenteel onbekend.

Update 14 Oktober 2016 van 17:00 uur
De storing aan de email diensten is nog steeds actief. De verwachte oplostijd is momenteel nog steeds onbekend.

Update 14 Oktober 2016 van 20:30 uur
De e-mail afhandeling is op gang. Door de storing is er vertraging ontstaan in het ontvangen van e-mailberichten door klanten. Deze achterstand wordt geleidelijk ingelopen. We verwachten vanavond laat alles afgeleverd te hebben. Er is geen e-mail verloren gegaan.
Het gaat alleen om e-mailadressen eindigend op .nl (bijvoorbeeld [email protected]) en voor het ontvangen van e-mailberichten door de klant.
De e-mailadressen eindigend op .net (bijvoorbeeld [email protected]) vallen buiten de storing.

Update 15 Oktober 2016 van 10:00 uur

Door de eerder gemelde storing is er vertraging ontstaan in het ontvangen van e-mailberichten door klanten. De achterstand is inmiddels ingelopen.

Helaas zijn er wederom problemen opgetreden bij het tijdig afleveren van nieuwe e-mail. U kunt hierdoor een foutmelding krijgen bij het ophalen van nieuwe e-mail.

Dit is alleen in het geval van e-mailadressen eindigend op .nl (bijvoorbeeld: [email protected]). Op uw persoonlijke servicepagina Mijn Caiway kunt u extra e-mailadressen aanmaken. Deze eindigen op .net (bijvoorbeeld: [email protected]). Voor deze e-mailadressen geldt dat er geen problemen zijn in het ontvangen van e-mailberichten door de klant.

Update 15 Oktober 2016 van 16:30 uur Lees meer

22 sep

Previder e-mail storing

Status:  Storing Storing begin: 10:05 uur
Storing eind: 11:30 uur
Datum: 22 september 2016
Omschrijving: Momenteel ondervinden we problemen op ons mailcluster.
Impact op: Klanten die gebruik maken van mailboxen op ons mailcluster en hierop de virusscanner ingeschakeld hebben.
Actie: De engineers zijn bezig het probleem te verhelpen.
Niet alle e-mail kan momenteel worden bezorgd, maar wordt wel vastgehouden voor latere bezorging.
Update: [22 september – 11:40 uur]

De storing is verholpen, e-mail wordt weer bezorgd. E-mail die tijdens de storing niet kon worden bezorgd wordt alsnog afgeleverd.

Mocht u nog problemen ondervinden, dan kunt u contact opnemen met onze Supportdesk ([email protected] of 088-332 33 44.

 

20 sep

[open] Onderbreking e-mail

gemeld door Jan-Pieter Cornet op 20-09-2016, 14:13
begindatum: 22-09-2016
begintijd: 0:00, duur: 1:00

In de nacht van woensdag 21 op donderdag 22 september, tussen 0:00 en
1:00, zal het lezen van e-mail maximaal 10 minuten onderbroken worden.
Mail lezen via webmail, IMAP en POP is niet mogelijk gedurende het
onderhoud.

14 sep

Foutieve e-mail verzonden

Op 13 en 14 september hebben Online.nl klanten mogelijk een foutief verzonden email ontvangen met het kenmerk E02-leveringsdatum-bev. Deze email kunt u als niet verzonden beschouwen.

Let op! In de email wordt uw inlognaam en wachtwoord genoemd. Als u dit op een eerder moment zelf gewijzigd heeft, zijn de in de email genoemde inloggegevens incorrect. Uw inloggegevens zijn niet gewijzigd.

Mocht u toch nog vragen hebben over deze email en een medewerker van Online.nl willen spreken, dan kunt contact opnemen met 0900-9515 (€ 0,50 per gesprek + de kosten voor het bellen naar vaste nummers).

Onze excuses voor het ongemak.

13 sep

[open] korte onderbreking e-mail ophalen

gemeld door Jan-Pieter Cornet op 13-09-2016, 17:46
begindatum: 14-09-2016
begintijd: 0:00, duur: 3:00

Wegens onderhoud kan in de nacht van maandag 13 op dinsdag 14
september de verbinding naar de xs4all imap server enkele seconden
onderbroken worden, tussen 0:00 en 3:00. Er kunnen ’s nachts in
sommige gevallen foutmeldingen gegeven worden in webmail. Probeer het
in dat geval een minuut later nog een keer.

11 aug

Problemen met e-mail naar ticketsysteem

Wij ervaren op dit moment problemen met ons ticketsysteem. Dit houdt in dat meldingen via email niet aankomen in ons ticketsysteem. U krijgt bij het mailen echter geen foutmelding.

Het is dus verstandiger om op dit moment even te bellen met onze helpdesk als u een opmerking heeft.

Wij vragen u om geduld, we werken aan een oplossing.

Beheer.

27 mei

E-mail storing

Update: de storing is opgelost

Heb je problemen ervaren met je e-mail? Dat kan kloppen, want één van onze mailservers had een defect. Dat probleem is opgelost, je kunt nu weer mails ontvangen en versturen. Ook kun je weer inloggen op webmail.

Verzonden en ontvangen e-mails kunnen met vertraging aankomen in de loop van de dag. Er zijn geen e-mails verloren gegaan.

Zie meer Tele2 e-mail storing

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.