30 okt

Onderhoud Telfort mobiel

In de nacht van 30 oktober op 1 november vindt er onderhoud plaats bij Telfort mobiel. Het onderhoud duurt van 00.00 tot 01.00 uur. Tijdens het onderhoud zijn de volgende diensten niet beschikbaar:

  • Prepaid beltegoed opwaarderen
  • Bellen naar 1244 (prepaid beltegoed opvragen en opwaarderen)
  • Bellen of internetten in het buitenland met prepaid
  • Betaalde sms-diensten
  • Sms’jes of mms’jes versturen via Mijn Telfort

Het kan tijdens het onderhoud gebeuren dat de verbinding met Mijn Telfort wordt verbroken. Log dan opnieuw in, en je kunt weer gebruikmaken van Mijn Telfort.

13 okt

Systeemstoring mobiele klanten

Storing met internet, bellen en televisie? Deze melding staat hier!

Op dit moment ondervinden wij hinder van een systeemstoring met betrekking tot alle mobiele klanten. Als gevolg hiervan kunnen wij je niet de service bieden die je normaal van ons gewend bent. Er wordt gewerkt aan een oplossing

25 sep

Mobiele storing 2G (GSM), 3G (UMTS) en 4G (LTE) omgeving Doetinchem

Op sommige locaties is het niet mogelijk om te bellen, te sms’en en gebruik te maken van mobiel internet.

Deze diensten zijn wel beschikbaar via het 2G, 3G en 4G -netwerk.

Oorzaak
Defecte verbinding met de zendmasten.

Locatie(s)
Dinxperlo, De Heurne, Gaanderen, Terborg, Silvolde, Etten, Vethuizen, Ulft, Westendorp, Sinderen, Breedenbroek, Voorst, Varsseveld, Heelweg, Doetinchem,Azewijn, Varsselder, Gendringen, Kilder, Wehl, Megchelen, Netterden, Loerbeek,Laag-Keppel, Zeddam, Braamt

Verwacht eindtijdstip
25 September 10:00uur

22 aug

[open] Storing Alphen a/d Rijn en Nieuwkoop – Mobiel Internet – Verminderde dekking

gemeld door Chester op 22-08-2014, 11:36
begintijd: 11:35, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk in Alphen a/d Rijn en
Nieuwkoop momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met
de mobiele internetverbinding.

Het betreft hierbij: Mobiel Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

15 aug

Storing Mijn Telfort en opwaarderen

Door een storing werken op dit moment de volgende diensten niet:

– het is niet mogelijk om in te loggen op Mijn Telfort of gebruik te maken van de Mijn Telfort app
– prepaid opwaarderen is niet mogelijk
– sms-berichten met tariefinformatie bij grensovergang worden niet verstuurd
– sms-berichten met tariefinformatie bij gebruik in het buitenland worden niet verstuurd

Door de storing kunnen de medewerkers van onze klantenservice uw gegevens helaas niet inzien of wijzigingen voor u doorvoeren.

07 jun

Landelijke TV storing (opgelost)

Het lijkt erop dat Tele2 problemen ondervindt met haar televisie dienstverlening. Bent u Tele2 gebruiker en ondervindt u momenteel last van storing? Meldt dan hieronder welke problemen u ervaart en in welke regio u zit.

(reacties stromen momenteel binnen, herlaadt de pagina voor nieuwe reacties)

update 7 juni 2102, 20:30
Zoals de titel zegt, gaat om een landelijke TV storing bij Tele2. De provider is op de hoogte van de problemen. Eindtijd is onbekend.

update 7 juni 2102, 21:00
Ook mobiel lijkt vanuit de reacties hier en daar problemen te ondervinden.

update 7 juni 2102, 21:03
Nu.nl meldt dat het landelijke politienummer (0900-8844) ook niet bereikbaar is. Detail hierbij is, dat het politienummer door Tele2 wordt verzorgd. Zo mogelijk zijn er dus ook problemen met het telefoonnetwerk van Tele2.

update 7 juni 2102,  23:00
De storing werd veroorzaakt door een stroomstoring bij Stedin in Rotterdam. De storing is inmiddels verholpen volgens Tele2 en alle diensten zouden weer naar behoren moeten werken. De storing ontstond rond 19:30.

update 8 juni 2012, 17:30

De verklaring van Tele2.

Hieronder hebben wij beschreven wat er is gebeurd.
Gisteravond werd de regio Rotterdam om 19.15u getroffen door een stroomstoring. De storing heeft ook een belangrijke netwerklocatie van Tele2 geraakt, waardoor al onze diensten donderdagavond enkele uren problemen hebben ondervonden. Onze noodstroomvoorziening op de locatie is in werking getreden, deze kon echter niet voorkomen dat onze service tussen half acht en ongeveer kwart over tien in delen van het land werd onderbroken. Er is met man en macht gewerkt om alle diensten zo snel mogelijk weer actief te krijgen. Onze technici zijn direct naar de plek toegegaan waar de stroomstoring de problemen heeft veroorzaakt en op ons hoofdkantoor is direct een team van specialisten bij elkaar gekomen om de herstelwerkzaamheden te coördineren.

Rond 22.15u donderdagavond waren de meeste diensten, waaronder televisie, mobiel en dataverkeer weer hersteld. De overige diensten zijn in de loop van de nacht weer geactiveerd.Inmiddels zien wij nergens in het Tele2 netwerk meer problemen die zijn veroorzaakt door de stroomstoring. Uiteraard blijven wij dit vandaag extra goed in de gaten houden.