13 jul

Update Elektronische Programma Gids

Er zijn een aantal aanpassingen gedaan voor de Elektronische Programma Gids (EPG). Voor onder andere de zenders Comedy Central, Nickelodeon en RTV Utrecht (radio en tv) zijn de gegevens aangepast.

Wanneer de nieuwe programma informatie nog niet direct zichtbaar is, raden wij u aan om uw decoder te resetten. Dit gaat als volgt: u haalt de stekker van de decoder uit de stroomvoorziening, u wacht 10 seconden en vervolgens kunt u de stekker weer in het stopcontact steken.

10 mrt

storing Interactieve TV

Op dit moment hebben we een storing op ons televisie platform waardoor klanten met Interactieve TV van Tele2 mogelijk geen tv kunnen kijken. In de loop van de ochtend zijn deze problemen ontstaan en Tele2 doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Tele2

20 dec

Storing Gouda-Centrum (opgelost)

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met onze diensten in Gouda-Centrum. Dit is het gevolg van een stroomstoring. We zijn hard aan het werk om de diensten weer optimaal te laten werken.
Onze excuses voor het ongemak.

Opgelost 20-12-2010 13:35

30 nov

Storing Amsterdam-Centrum (opgelost)

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met onze diensten in Amsterdam-Centrum. Wij zijn hard aan het werk om de diensten weer optimaal te laten werken. We verwachten dat het ongevier vier uur gaat duren voordat de storing is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.

30-11-2010 12:45 Storing is opgelost.

30 nov

Storing TV en Radio Terneuzen (opgelost)

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met de radio en TV-diensten in Terneuzen.Wij zijn hard aan het werk om de diensten weer optimaal te laten werken. We verwachten dat het ongevier vier uur gaat duren voordat de storing is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.

30-11-2010 09:00 Deze storing is opgelost.

25 nov

Onderhoudswerkzaamheden

Het kan zijn dat u momenteel problemen ondervindt met al uw diensten. Er zijn afgelopen nacht onderhoudwerkzaamheden geweest en de meeste problemen zijn op te lossen door een reset van uw modem uit te voeren.
Dat doet u als volgt,

Haal de stekker van je modem uit het stopcontact
Steek na 10 seconden de stekker weer in het stopcontact
Wacht 5 minuten, je modem start nu opnieuw op.

Dit zou uw problemen moeten oplossen, onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Tele2

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.