26 aug

Software update Hosted Voice (Tele2 Zakelijk)

Tele2 Zakelijk gaat binnenkort de software van uw vaste telefoontoestel vernieuwen. Vanaf a.s. donderdag 28 augustus is de nieuwe software voor Hosted Voice voor alle Polycom toestellen beschikbaar. De nieuwe software bevat een aantal verbeteringen ten opzichte van de oude.

Waarom nieuwe software?
Hier onder een kleine selectie van de verbeteringen:

• Vanaf nu zijn alle typen doorschakelingen zichtbaar op de display. U weet voortaan meteen of er een doorschakeling actief is.
• De MWI led (Message Waiting Indicator) brandt niet meer in de ‘power saving mode’ als er geen nieuwe berichten zijn.
• De update verbetert de stabiliteit van het toestel.
Wat moet u doen?
De software is vanaf aanstaande donderdag, 28 augustus beschikbaar. U haalt de nieuwe software binnen door het Polycom toestel te herstarten:
• Toets Menu
• Optie 3 – Instellingen
• Optie 1 – Basis Instellingen
• Optie 8 – Telefoon Herstarten
• Bevestig ‘Herstarten’ met de ‘Ja-toets’.
Wilt u controleren of u de nieuwe software is geinstalleerd?
• Toets Menu
• Optie 2 : Status
• Optie 1 : Toestel
• Optie 2 : Applicatie
• Optie 1 : Hoofd Applicatie
• Het versie nummer begint met : 4.0.5.xxxxx (dit is de nieuwe versie)

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.

25 aug

Webmail geblokkeerd na 10 inlogpogingen

Het is mogelijk dat webmail tijdelijk geblokkeerd wordt. Dit gebeurt namelijk na 10 inlogpogingen. Webmail blijft dan een half uur geblokkeerd; hierna wordt het automatisch weer gedeblokkeerd. Je krijgt op het moment van een blokkade (nog) geen melding te zien. Mocht je hier problemen mee ervaren, wacht dan even een half uur.

31 jul

Storing Tele2 Televisie (opgelost)

Op dit moment kun je problemen ervaren met je televisiedienst. Wat kan helpen is om de stroom op het modem aan en uit te zetten (trek de stekker eruit, wacht 20 seconden en doe deze er weer in). We werken er hard aan om dit te verhelpen!

Update
De problemen met je televisiedienst zijn, zoals eerder gemeld, opgelost. Mocht je nog niet meteen televisie kunnen kijken, probeer dan de decoder even te herstarten. Mocht het herstarten van de decoder niet meteen helpen, dan kan het ook nog helpen de modem te herstarten.

25 jul

Nieuwe update problemen @versatel en @zonnet mailadressen **UPDATE**

Vandaag hebben we diverse updates uitgevoerd met betrekking tot de mailmigratie. We hebben de afgelopen uren steeds minder vragen van klanten gekregen over problemen met het kunnen zien en het versturen van e-mail. De resultaten van onze eigen onderzoeken en de afname van het aantal vragen die we krijgen, geven aan dat de grootste problemen zijn verholpen.

In sommige gevallen bestaan er nog problemen met inloggen op de webmail of met het bekijken van e-mails. Dat kan te maken hebben met de instellingen van de browser die je gebruikt. Zorg er in ieder geval voor dat je cookies kunt accepteren (een uitleg staat hier) en dat het javascript geactiveerd is (de uitleg hiervan vind je hier).

Mocht je toch nog andere problemen ondervinden met je mail, dan komen we graag met je in contact via onze klantenservice, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Morgen voorzien we je van een nieuwe update.

Update 26 juli 2014, 13:45
Dat zal je altijd zien; op het moment dat de problemen met het migreren van alle e-mailaccounts van onze klanten naar een nieuw en overzichtelijk platform zijn opgelost, gaat een van onze servers kapot. Het is daarom mogelijk dat het langer duurt voordat je ingelogd bent of dat je mail geladen is. We doen daarbij een beroep op je geduld, als je jouw mail aan het laden bent.

We vinden het ongelofelijk vervelend dat je opnieuw wordt geconfronteerd met deze problemen en daarvoor bieden we onze excuses aan. We weten wat er aan de hand is, en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer ongestoord van je mail gebruik kunt maken. We verwachten dat de problemen aan het begin van de avond zijn opgelost.

Update: 26 juli 2014, 16:08
Net als in de rest van Nederland wisselen zon en regen elkaar af in onze webmail, gelukkig is daar de zon weer gaan schijnen! Met de werkzaamheden die vandaag aan onze systemen hebben plaatsgevonden, zijn de grootste problemen met het inloggen op de webmail en het laden en bekijken van e-mails opgelost, je zou dus weer normaal gebruik moeten kunnen maken van jouw webmail. Mocht je toch nog problemen ondervinden met je mail, dan komen we graag met je in contact via onze klantenservice, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Nogmaals sorry, als je ongemakken hebt ondervonden met je mail.

24 jul

Tele2 Zakelijk: Onderhoud Hosted Voice

Op vrijdag 25 juli a.s. tussen 06.00 en 07.00 uur vindt een wijziging plaats in de configuratie van al uw vaste Polycom toestellen. Deze aanpassing is noodzakelijk om de toestellen voor te bereiden op een software upgrade die later dit jaar zal volgen. Vrijdag worden alle toestellen op afstand automatisch gereset en worden alle toestellen vervolgens opnieuw opgestart.

Wat verandert er?
Voor medewerkers die gebruikmaken van de toestellen Polycom type 450 en 650 veranderen de aanduidingen “Log In” en “Log Uit” door “AsignIn” en “AsignOut”. Voor de rest blijft de werking en de Nederlandse taal van het menu van deze toestellen ongewijzigd. Voor de overige Polycom toestellen verandert er niets.

Verder merkt u niets van deze wijziging. Mocht uw toestel alsnog problemen ondervinden bij de herstart, haalt u dan even de stroom van het toestel (powerkabel of ethernetkabel bij power over ethernet loshalen) en sluit het toestel vervolgens opnieuw aan. Het toestel start dan automatisch op en meldt zich automatisch aan.

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.

22 jul

Nieuwe update omtrent e-mail problemen @versatel en @zonnet.nl

**NIEUWERE UPDATE VINDT U HIER***

Vorige week zijn alle mailaccounts van zonnet en versatel overgezet naar een nieuwe omgeving. Nadat donderdag de grote werkzaamheden waren afgerond, hebben wij de oproep gedaan om eventuele problemen met het gebruik aan ons door te geven.

Problemen met vergeten wachtwoorden of volle mailboxen konden wij gelukkig direct oplossen. Uit overige meldingen blijkt dat een aantal mensen een van de drie onderstaande problemen heeft:

1. Zij kunnen niet inloggen
2. Zij missen nog mails of hebben zelfs helemaal geen mail
3. Ze kunnen niet onderling mailen tussen @Versatel en @Zonnet mailadressen.

Onze technische experts zijn druk aan het onderzoeken hoe deze problemen opgelost kunnen worden.
Morgenochtend verwachten we hier meer over te kunnen vertellen.

Daarnaast hebben wij een aantal zaken die je zelf kunt controleren, mocht je problemen hebben met het gebruik van je webmail.

Inlogproblemen

Het kan zijn dat je nog gebruik maakt van de oude URL, dit kan inlogproblemen veroorzaken. Klik daarom op CTRL + F5 of gebruik de nieuwe URL.

Kan je niet inloggen op je iPad? Zet privé browsing dan uit en probeer het nog eens.

Bestandenbeheer / homepage

Bestandenbeheer is veranderd in de nieuwe omgeving. Kun je hierdoor je homepage niet meer terug vinden ga dan naar de Virtuele Assistent en voer daar je homepage in. De VA geeft dan een omschrijving over wat te doen.

Nogmaals onze excuses, we doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en de problemen op te lossen.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.