11 sep

[open] Onderhoud Webmail

gemeld door Shon op 11-09-2017, 13:53
begindatum: 13-09-2017
begintijd: 22:00, duur:

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een korte
onderbreking ervaren in het gebruik van uw webmail.

Het betreft hierbij: Webmail van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

13 jun

Storing webmail

Er zijn op dit moment problemen met de Solcon webmail waardoor een vertraging kan worden ervaren in de werking. Er kan hierbij een foutmelding optreden: “kan niet verbindingen met Imap server”.

De oorzaak is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Impact

Niet kunnen mailen en vertraagde functionaliteiten in webmail.solcon.nl (ssw.solcon.nl).

26 okt

Caiway e-mail problemen

Caiway kampt nog steeds met problemen rondom het traag ontvangen van e-mail. Caiway dit oplossen door het vervangen van de gehele technische opslag van het e-mailplatform. Caiway meldt over de oplossing van de e-mail problemen het volgende:

Nieuwe opslag voor Caiway e-mail

Het omzetten naar de nieuwe e-mailopslag verliep trager dan gehoopt. We willen graag voorkomen dat u als gebruiker er nog langer last van heeft. Daarom Lees meer

19 mei

Hostnet webmail storing

Storing: Webmail, 08.45 uur:

Momenteel vindt er een verstoring plaats op het Webmail-platform. Hierdoor kunt u verminderd of niet inloggen op uw Webmail.

Update 09.05 uur:
Onze technici werken nog altijd hard aan een oplossing om inloggen op de Webmail weer mogelijk te maken.

Update 09.20 uur:

Onze technici hebben het probleem opgelost. U kunt weer optimaal gebruikmaken van uw Webmail en App Suite-omgeving.

Getroffen diensten

  • E-mail Start, Pro, Plus
  • Hostnet App Suite
  • Webhosting Start, Pro, Plus
  • Website Maker 20, Unlimited
  • CMS Webhosting (WordPress, Joomla!, Drupal, etc.)

Lees ook Top 3 beste zakelijke e-mail providers

29 jan

[open] Onderhoud Webmail

gemeld door Jesse op 29-01-2016, 16:32
begindatum: 01-02-2016
begintijd: 23:00, duur: 1 uur

In de nacht van maandag 1 op dinsdag 2 februari zal er onderhoud
gepleegd worden aan de webmail omgeving van XS4ALL.

Hierdoor zal het tussen 23:00 en 24:00 tijdelijk niet mogelijk zijn om
mail te lezen via de webmail.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo snel mogelijk af te
ronden.

Onze excuses voor het ongemak.

27 mei

[open] Onderhoud Webmail (Roundcube)

gemeld door irvin op 27-05-2015, 10:35
begindatum: 27-05-2015
begintijd: 23:59, duur: 1 uur

De Roundcube webmail omgeving van XS4ALL zal om middernacht een
kortstondige onderhoudsbeurt krijgen.

Tijdens dit onderhoud werkt de Roundcube omgeving voor een paar
minuten niet. Als u een actieve webmail sessie heeft tijdens dit
onderhoud wordt u uitgelogd. Na het onderhoud kunt u weer inloggen
en verder met Roundcube.

Dit geldt dus NIET voor de webmail omgeving die u kunt bereiken
via de XS4ALL webpagina.

Alvast bedankt voor het begrip en excuses voor het eventuele
ongemak!

28 apr

[open] Onderhoud Webmail (Roundcube omgeving)

gemeld door irvin op 28-04-2015, 16:21
begindatum: 28-04-2015
begintijd: 23:59, duur: 5 minuten

De Roundcube webmail omgeving van XS4ALL zal om middernacht een
kortstondige onderhoudsbeurt krijgen.

Als u een actieve webmail sessie heeft tijdens dit onderhoud dient u
enkel opnieuw in te loggen en dan kunt u weer verder.

Dit geldt dus NIET voor de webmail omgeving die u kunt bereiken via
de XS4ALL webpagina.

Alvast bedankt voor het begrip en excuses voor het eventuele ongemak!

08 mrt

[NL, DE] LeaseWeb Webmail service not available [Update]

Time: February 27, 2015 09:15:00 (CET)
Dear LeaseWeb customer,

[UPDATE 10:45 CET] The issue has been resolved at 10:00 CET and the LeaseWeb Webmail service is available again.

Due to an unexpected event, the LeaseWeb Webmail service (https://webmail.leaseweb.com) of our shared email platform is not available at the moment. We are currently investigating the cause of this issue and will update you once we have more information.

Please be assured that we will do our utmost to keep the downtime as short as possible.

We apologize for any inconvenience this may cause.