26 aug

Kabelschade regio Venlo

Op dit moment ervaar Eurofiber een kabelschade in het netwerk in de regio Venlo. Onze engineers zijn ter plekken en bezig met de voorbereidingen voor het herstel.

ETR is onbekend op het moment.

26 augustus 2020, 12:00

Op dit moment zijn onze engineers bezig met herstel. Echter omdat de grond vrij hard is zal er een extra graafmachine ter plekken moeten komen. De ETA voor de graafmachine, extra engineers en meer materiaal is rond 13:00

26 augustus 2020, 13:00

De graafmachine, extra engineers en meer materiaal zijn aangekomen op de locatie. De graafwerkzaamheden zullen zo snel mogelijk beginnen. ETR is onbekend op het moment.

26 augustus 2020, 14:30

Lees meer
19 aug

Netwerk outage Eurofiber region Utrecht

Eurofiber ervaart op dit moment een netwerkstoring na afloop van onderhoudswerkzaamheden in de regio Utrecht

Engineers zijn op locatie voor onderzoek

ETR is op dit moment onbekend


Dear Customer,

Eurofiber is currently experiencing a network outage after maintenance work in the region of Utrecht.

Engineers are onsite to investigate.

Etr is unknown at the moment.

Update 19 augustus 2020

NL Network node ging down na poging dit apparaat te upgraden. Probleem opgelost na powercycle node. Momenteel alles weer up & running.

ENG Network node went down after attempting to upgrade this device. Fixed problem after powercycling said device. Currently everything is up & running again.

18 aug

Eurofiber NMC momenteel telefonisch onbereikbaar.

NL: Helaas is het Eurofiber NMC momenteel telefonisch onbereikbaar. Er wordt naar een oplossing gezocht. Graag alle vragen en/of incidenten mailen naar nmc@eurofiber.com.

Onze excuses voor het ongemak.

ENG: Unfortunately, the Eurofiber NMC is currently unreachable by phone. A solution is being sought. Please email all questions and/or incidents to nmc@eurofiber.com.

Our apologies for the inconvenience.

10 aug

Emergency reboot core node Hilversum

NL Vanwege urgente problemen in ons netwerk, zijn onze netwerk engineers genoodzaakt om een netwerk device te rebooten in Hilversum.
De reboot zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen. Uw verbinding zal in dat window onderbroken zijn voor ongeveer 10 minuten. Onze excuses voor het ongemak.

ENG Due to urgent problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in Hilversum.
The reboot will take approximately 15 minutes. Your connection will be interrupted in that window for about 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

10 augustus 2020, 12:49

NL Eerder vandaag heeft Eurofiber een node in Hilversum gereboot, helaas heeft dit niet tot een goed resultaat geleid. Omdat het oorspronkelijke probleem nog speelt zijn we genoodzaakt om de node te vervangen. Op dit moment doet onze leverancier ook onderzoek. Volgens ons onderzoek verbreken de verbindingen elke 15 minuten en daardoor zullen we de node overdag vervangen. ETA / ETR nog onbekend.

Lees meer
03 aug

Spoedwerkzaamheden regio Breda

NL Vanwege urgente problemen in ons netwerk, zijn onze netwerk engineers genoodzaakt om een netwerk device te upgraden in Breda.
De upgrade zal ongeveer 30 minuten in beslag nemen. Uw verbinding zal in dat window onderbroken zijn voor ongeveer 10 minuten. Onze excuses voor het ongemak.

ENG Due to urgent problems in our network, our network engineers are forced to upgrade a router in Breda.
The upgrade will take approximately 30 minutes. Your connection will be interrupted in that window for about 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

18 jul

Emergency planned work in both Hoofddorp and Enschede after 00:00

NL Vanwege acute problemen in ons netwerk, zijn onze netwerkengineers genoodzaakt om na 00:00 uur zowel een router in hoofddorp als in Enschede te rebooten. Uw verbinding zal ongeveer 10 minuten onderbroken zijn. Onze excuses voor het ongemak.

ENG Due to acute problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in both Hoofddorp and Enschede after 00:00 GMT+2. Your connection will be interrupted for around 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

17 jul

Vermoedelijke kabelschade omgeving Arnhem / Supected cable cut Arnhem area

NL: Eurofiber ervaart op dit moment problemen in de Arnhem en omgeving, vermoedelijk door een kabelschade. Een herstel ploeg is aangestuurd om de schade te lokaliseren en te herstellen.

EN: Eurofiber is currently experiencing problems in the Arnhem area, probably due to cable damage. A repair team has been directed to locate and repair the damage.

Update 11:00

NL: herstelploeg is bijna op locatie om metingen te gaan verrichten om de schade plek te lokaliseren.

EN: Fiber team is almost on location to take measurements to locate the damage site.

Update 12:30

Lees meer
22 jun

Netwerk storing Eurofiber

NL: Op dit moment ervaart Eurofiber een netwerkincident. Verschillende acties zijn uitgezet om dit zo spoedig mogelijk te herstellen. Verwachte hersteltijd: onbekend.

EN: At this moment we have a networkincident. We are investigating to solve this problem a.s.a.p. ETR: unknown

Update 22 juni 2020, 15:03

Lees meer

19 jun

Spoedwerkzaamheden regio Rotterdam

NL: Vanwege acute problemen in ons netwerk, zijn onze netwerkengineers genoodzaakt om een router in Rotterdam te rebooten.
Uw verbinding zal ongeveer 10 minuten onderbroken zijn. onze excuses voor het ongemak.

ENG: Due to acute problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in Rotterdam.
Your connection will be interrupted for around 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

Update 20 juni 2020, 00:46

Lees meer

19 jun

Vermoedelijke stroomstoring Deventer / Suspected power outage Deventer

NL: Eurofiber ervaart op het moment vermoedelijk een stroom storing in Deventer. Onderzoek is gaande.

EN: Suspected power outage Deventer, investigations are ongoing.

Update 19 juni 2020, 19:45

NL: We zijn op de hoogte gesteld van een lokale stroomstoring in Deventer, verwachte oplostijd: 21:15

EN: We have been notified of a local power outage in Deventer, expected resolution time: 9:15 PM