14 aug

Onderhoud DSL-netwerk

Onderhoud DSL
In de nacht van 17 september 2014 zal BBned/Tele2 werkzaamheden uitvoeren op het DSL-netwerk. Dit onderhoud zal plaatsvinden tussen 00.00 en 06.30 uur. Gedurende deze periode zullen DSL verbindingen mogelijk meerdere malen gedurende maximaal 10 minuten geen internettoegang hebben.

Mocht uw internetverbinding na dit onderhoud niet werken, dan raden wij u aan om uw modem uit en aan te zetten. Mocht uw internetverbinding daarna alsnog niet werken, neemt u dan contact met ons op.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].

31 jul

Storing Tele2 Televisie (opgelost)

Op dit moment kun je problemen ervaren met je televisiedienst. Wat kan helpen is om de stroom op het modem aan en uit te zetten (trek de stekker eruit, wacht 20 seconden en doe deze er weer in). We werken er hard aan om dit te verhelpen!

Update
De problemen met je televisiedienst zijn, zoals eerder gemeld, opgelost. Mocht je nog niet meteen televisie kunnen kijken, probeer dan de decoder even te herstarten. Mocht het herstarten van de decoder niet meteen helpen, dan kan het ook nog helpen de modem te herstarten.

24 jul

Tele2 Zakelijk: Onderhoud Hosted Voice

Op vrijdag 25 juli a.s. tussen 06.00 en 07.00 uur vindt een wijziging plaats in de configuratie van al uw vaste Polycom toestellen. Deze aanpassing is noodzakelijk om de toestellen voor te bereiden op een software upgrade die later dit jaar zal volgen. Vrijdag worden alle toestellen op afstand automatisch gereset en worden alle toestellen vervolgens opnieuw opgestart.

Wat verandert er?
Voor medewerkers die gebruikmaken van de toestellen Polycom type 450 en 650 veranderen de aanduidingen “Log In” en “Log Uit” door “AsignIn” en “AsignOut”. Voor de rest blijft de werking en de Nederlandse taal van het menu van deze toestellen ongewijzigd. Voor de overige Polycom toestellen verandert er niets.

Verder merkt u niets van deze wijziging. Mocht uw toestel alsnog problemen ondervinden bij de herstart, haalt u dan even de stroom van het toestel (powerkabel of ethernetkabel bij power over ethernet loshalen) en sluit het toestel vervolgens opnieuw aan. Het toestel start dan automatisch op en meldt zich automatisch aan.

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.

22 jul

Nieuwe update omtrent e-mail problemen @versatel en @zonnet.nl

**NIEUWERE UPDATE VINDT U HIER***

Vorige week zijn alle mailaccounts van zonnet en versatel overgezet naar een nieuwe omgeving. Nadat donderdag de grote werkzaamheden waren afgerond, hebben wij de oproep gedaan om eventuele problemen met het gebruik aan ons door te geven.

Problemen met vergeten wachtwoorden of volle mailboxen konden wij gelukkig direct oplossen. Uit overige meldingen blijkt dat een aantal mensen een van de drie onderstaande problemen heeft:

1. Zij kunnen niet inloggen
2. Zij missen nog mails of hebben zelfs helemaal geen mail
3. Ze kunnen niet onderling mailen tussen @Versatel en @Zonnet mailadressen.

Onze technische experts zijn druk aan het onderzoeken hoe deze problemen opgelost kunnen worden.
Morgenochtend verwachten we hier meer over te kunnen vertellen.

Daarnaast hebben wij een aantal zaken die je zelf kunt controleren, mocht je problemen hebben met het gebruik van je webmail.

Inlogproblemen

Het kan zijn dat je nog gebruik maakt van de oude URL, dit kan inlogproblemen veroorzaken. Klik daarom op CTRL + F5 of gebruik de nieuwe URL.

Kan je niet inloggen op je iPad? Zet privé browsing dan uit en probeer het nog eens.

Bestandenbeheer / homepage

Bestandenbeheer is veranderd in de nieuwe omgeving. Kun je hierdoor je homepage niet meer terug vinden ga dan naar de Virtuele Assistent en voer daar je homepage in. De VA geeft dan een omschrijving over wat te doen.

Nogmaals onze excuses, we doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en de problemen op te lossen.

12 jul

Problemen met Versatel en Zonnet e-mail **UPDATE**

Op dit moment kan je problemen ondervinden met je webmail. Het gaat hier om klanten met een @versatel of een @zonnet mailadres en je kunt tegen het volgende aan lopen:

@versatel lijkt @zonnet
Bij @versatel-mailadressen lijkt het of het mailadres eindigt op @zonnet. Dit probleem is enkel visueel. Mail komt wel gewoon aan op het juiste mailadres.

Bijlagen
Bijlagen worden wel ontvangen, maar je kunt de bijlage niet openen. Je ziet wel dat er een bijlage is meegestuurd, maar de bijlage is niet klikbaar.

Update: Het niet kunnen openen van bijlagen is inmiddels verholpen!

Gmail-mailtjes komen niet aan
Mailtjes verzonden vanuit een Gmail account komen niet of pas later aan op dit moment.

De problemen zijn bij ons in onderzoek en er wordt hard aan een oplossing gewerkt. Sorry voor het ongemak.

UPDATE 11 juli 2014 16:47 uur
Het probleem met de bijlagen is inmiddels verholpen. Aan de andere issues wordt nog hard gewerkt.

Update 14 juli 2014, 16:20 uur

Zoals aangekondigd verhuizen wij momenteel alle e-mailaccounts met @versatel.nl en @zonnet.nl van onze klanten naar een nieuw, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk uiterlijk. Daarbij verhuizen wij alle e-mails en mappen van de oude naar de nieuwe plek. We willen zorgvuldig te werk gaan en verplaatsen daarom niet alle e-mailaccounts tegelijkertijd.

Net als bij de verhuizing van je huis, hebben wij ook bij deze verhuizing een korte periode waarbij we even ’uit de dozen moeten leven’. Met andere woorden; het kan zijn dat je in de periode vanaf afgelopen donderdag tot aanstaande donderdag zo nu en dan problemen ondervindt met je webmail.

Wat kun je merken van de verhuizing?

Als je inlogt op je webmail lijkt het alsof je mailadres opeens is veranderd van @versatel.nl naar @zonnet.nl. Wees niet ongerust, je mailadres blijft gewoon hetzelfde en als je een mail verstuurt, gebeurt dit gewoon vanuit het bij jou bekende mailadres. Als je in de komende twee dagen een keer hebt ingelogd, zie je anderhalf uur later je vertrouwde mailadres weer gewoon in beeld staan (je hoeft hiervoor overigens niet ingelogd te blijven).

Bij het inloggen op je webmail is je mailbox nog helemaal leeg of zie je alleen de mails van de afgelopen zeven dagen. Ook hier hoef je je geen zorgen over te maken, de verhuizers zijn dan nog onderweg met jouw e-mailaccount. Uiterlijk donderdagochtend 17 juli a.s. zijn alle e-mailaccounts op de goede plek uitgepakt.

De afgelopen dagen waren er sommige mensen die meldden dat zij bijlagen niet konden openen of dat de mail die zij hadden verstuurd niet goed aankwam. Deze problemen hebben we inmiddels gelukkig allemaal kunnen oplossen.

**ZIE NIEUWSTE UPDATE HIER**

18 jun

Tele2 TV signaal problemen

Op dit moment kan het zijn dat je problemen ondervindt met je (digitale) televisie signaal. Je kunt bijvoorbeeld ervaren dat je sommige zenders niet of pas na een tijdje te zien krijgt. We zijn de meldingen die we hebben binnen gekregen aan het onderzoeken en werken hard aan een oplossing.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.